Critical Miss

Nem is rossz

2008. augusztus 14. 07:16 - Critmiss

Átrendeztem a csatornafelosztást a tévén, és rájöttem, hogy sok jó műsor van, csak nem tudok róluk, mert nem igazán szörfölök. Vagyishát igencsak szörfölök, csak éppen a neten.

Azonban mégiscsak jó lenne tudni, miről maradok le, úgyhogy a borzalmas Port.hu-féle személyre szabás után vettem a fáradságot, és átnyálaztam a musorajanlo.hu-t.

Elsőre kicsit szkeptikus voltam, de hogy ne menjen a levesbe a ráfordított idő, benyomtam RSS-be.

És lőn... Nem kell már bepötyögnöm, a Port.hu címét, mert alapvetően az ízlésemnek megfelelő ajánlatokat dob ki a rendszer.

Rövid csekk, aztán nyugodtan internetezek tovább. És ez jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr21614916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása