Critical Miss

Ötlet a Google részére - Gtwitting

2008. szeptember 26. 07:26 - Critmiss

Értem, de képtelen vagyok használni a Twittert, egyszerűen ez már számomra is az a kategória, amit időrablásnak neveznék inkább, mint szórakoztató kapcsolattartásnak, esetleg hatékony önbrand-építésnek.

De néha azért mégis jó lenne az állapotomat vagy a gondolataimat tudatni a barátaimmal és ismerőseimmel, viszont anélkül, hogy oda kelljen mennem a Twitterre és be kelljen logolnom újra és újra.

A twitterezést egyetlen módon tudnám elképzelni: a Gmail status message-en keresztül. Ahogy megváltoztatod, úgy megváltozik a Twitteren, és akár más helyeken, például a Facebookban is. És ha valaki hűdenagyon érdekel, akkor akár a Gmailen belül le tudod pörgetni, mi van vele. Mármint az én ábrándjaimban.

Ez status message szuper dolog tud lenni, elég sok ismerősöm folyton váltogatja az üzeneteit és ez gyakran generál válaszként státusz üzeneteket vagy egy jó kis chatrohamot.

Tudom, hogy kis realitása van, de azért álmodozni lehet, nem? Tessék kérem összekötni a Gmailt és a Twittert, meg amit még lehet. Köszi!

4 komment
Címkék: web ötlet

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr52682082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.09.26. 14:45:12

Csiripet ismered? Szépen elfut ffox sidebarban.

gábor · http://szivlapat.blog.hu/ 2008.09.26. 15:44:03

a facebook twitter app-ja (vagy inkább a twitter fb app-ja? :) ) tudja azt, amit te szeretnél, de gmail-el még nincs összekapcsolva, már amennyire én tudom...

Critmiss 2008.09.26. 17:32:22

Igen, sejtettem, hogy Facebook-kal már van valami ilyesmi. De tényleg csak Gmail-ben szeretném használni. Semmi ide-oda ki-be. :)

De köszi Rabbit a tippet. Most lebuktam, hogy nem töltök le soha semmilyen Plugint. :)

Critmiss 2008.09.26. 17:33:46

És legalább végre magyarázatot kaptam arra, hogy hogyan születik ez az elképesztő mennyiségű csirip elfoglalt emberektől.
süti beállítások módosítása