Critical Miss

Bunkó online kutatás

2008. október 13. 07:49 - Critmiss

Nézegetem az amerikai Vogue oldalát, mire feljön egy pop-up, hogy ők javítani szeretnének a site-on, töltsek már ki egy kérdőívet. Oké mondom, tényleg lenne mit javítani, hallgassátok szavam.

Az első kérdés: Ön az USA-ban él?

Tudtam, hogy gáz lesz. Mondom: Nem.

A válasz: Köszi, Ön nem vehet részt a kutatásban. Slissz.

?!

Bakker, ezek.... ezeknek én nem számítok!

Pedig attól még, hogy nem USA polgár vagyok, használok internetet, lehet véleményem, nem? Még ha le is válogatják és nem veszik figyelembe a teljes kiértékelésnél, lehet a külföldiek válaszaiban is valami értékelhető, nem? Ilyen egyszerűen elhajtani az online polgárt, hát meglehetősen faragatlan húzás, hogy finoman fejezzem ki magam.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr14703910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.10.13. 10:44:29

Lehet véleményed, de valószínűleg a kutatásban nem volt rád szükség, ez simán előfordulhat. Nekem is volt ilyen, és tényleg kissé hülyén jött ki, mert IP alapján viszonylag jól ki lehetett volna szűrni, hogy ki nem célcsoport és meg sem jeleníteni a lehetőséget. (Hacsak nem ülsz egy olyan cégnél, amelyik kifelé USA-nak látszik :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.10.13. 10:45:20

Illetve úgy is fel lehet fogni, hogy nem rabolják az idődet feleslegesen :)

Critmiss 2008.10.13. 13:30:55

Igen, azt előre gondoltam, hogy nem vagyok releváns az amcsi Vogue-nak.
És pontosan: IP alapján simán kiszűrhettek volna. Ha pedig már nem tették, akkor meg ne hajtsanak el csakúgy.
És szívesen elraboltattam volna az időmet, legalábbis ebben a kivételes esetben.
süti beállítások módosítása