Critical Miss

Szolgálati

2008. október 21. 12:10 - Critmiss

Igen, igen. Ráncfelvarrtam a blogot. Elkezdtem kicsit foglalkozni a keretekkel és végre vettem a bátorságot a hegesztéshez. Fabrikáltam egy rövid linkgyűjteményt a magyar kedvenceimmel, és elérhetővé tettem a Facebook profilomat.

És ezáltal lelepleztem magam: valóban, én vagyok Trillian von Fürstenberg, Diane von Furstenberg távoli rokona. Sajnos családjaink az ő ága által tett szörnyűségek, az umlaut és a kontinens elhagyása miatt meglehetősen nagy fasírtban vannak, de én bevallom, bírom Diane ruháit. Csak Fürstenberg-mama meg ne tudja!

Jelenleg kicsit szegényes a Facebook profilom, idővel majd normálisra csiszolom. Ami most megtudható rólam: biológiai életkorom 25, Batman lennék, ha szuperhős lennék, és egyébként meg szeretteljes és gondoskodó vagyok. És még sok más. 

Lehet rám kattintani, küldözgetni mindenféle hülyeségeket, válogatás nélkül be fogom őket rakni a profilomba. Na jó, nagyrészt. :)

Már csak valami jó kis fejléc kéne...

Szólj hozzá!
Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr94723744

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: agen Cebanqq 2019.01.07. 12:16:13

Szexshop látogatás - szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása