Critical Miss

Újra marketingáldozat lettem

2008. december 10. 07:41 - Critmiss

Vagy inkább a design hatott rám? Nem tudom biztosan, mindenesetre régen írtam már arról, milyen, amikor simán bekajálok valamit, mert valaki úgy döntött, hogy márpedig ő eladja a termékét.

Ez az új cucc, ami befigyelt, egy óra a Too Late-től. Egy kis olasz cég ez, ami irtó szexi kis műanyag órákat árul.

Na és most tessék figyelni: legalább egy évtizede nem hordok órát. Mindig is úgy gondoltam, hogy az felesleges a kijelzők korában. Ezenkívül nem hordok vackokat, így ékszert sem. (Vagy legalábbis nagyon ritkán.)

Ehhez képest az óra megtekintése és megrendelése között kábé (és maximum) öt perc telt el.

Mindez miért? Mert:

  1. jó a site
  2. színes a cucc
  3. egyszerű a design
  4. vicces
  5. viszonylag olcsó
  6. könnyű volt megrendelni és kifizetni

 

És ami külön jó: nagyon gyorsan ideért.

Undorító ez a fogyasztói kultúra, undorító.

 

Ui.: Egyébként aztán kiderült, hogy a Formában is lehet kapni, dupla annyiért.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr44806630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hab 2008.12.10. 10:21:15

En is igy jartam, hogy tizeneves korom ota nem volt oram, csak en a Rock and Roll-os oraba szerettem bele a www.normalwatches.com -on, ket hete hordom, es nem bantam meg.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.12.10. 12:34:08

Kár, hogy a flash miatt nem lehet rendesen linkelni, mert kíváncsi lennék, hogy milyet választottál.

hab 2008.12.10. 14:20:35

Akkor nem hagyhatom, hogy kivancsisagod kielegitetlen maradjon:

www.puregroove.co.uk/itemview.aspx?item=343

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.12.10. 16:23:50

Kva jó! Upsz, bocsánat. :D
Köszi, hogy megmutattad.
süti beállítások módosítása