Critical Miss

2008 kedvencei

2008. december 30. 07:09 - Critmiss

Nem tellett sok bele, végül a Kreatív nyomdokain haladva az imeem-et kezdtem el használni, és ha már új site-ra eveztem, készítettem egy playlistet azokkal a számokkal, amiket a legtöbbször hallgattam ebben az évben. Na jó, ki kellett hagynom például az Interpolt, vagy a Hercules and the Love Affair-t, mert nem illettek bele sehogysem, de alapvetően híven tükrözi, mit bírtam a legjobban az évben.

 


Favourites of 2008

6 komment
Címkék: zene túlélés

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr43844201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EUvonalas · http://errolugatok.blog.hu 2009.01.01. 20:29:45

Legközelebb ne hagyd ki az Interpolt :-)

Critmiss 2009.01.01. 20:40:05

Nem fogom. :) Csak nem volt fenn a rendszerben az, amit be szerettem volna illeszteni, türelmem meg nem volt feltölteni.

Lövenberg Balázs · http://karma.blog.hu 2009.01.07. 17:47:09

Ha már: a Hercules and Love Affair sikerében sztem nagy része volt a zseniális Antonynak, hadd hirdessem má kicsit:
www.antonyandthejohnsons.com/

Critmiss 2009.01.08. 09:40:04

Köszi a kiemelést! Én is nagyon szeretem, a playlistban is benne van. Meg itt a Vimeós videók között a harmadikban. :)

Critmiss 2009.01.09. 14:53:29

(hogy miért a-val írtam a ragot...)
süti beállítások módosítása