Critical Miss

Óda a telefonközpontoshoz - javítva :)

2009. február 06. 07:34 - Critmiss

A pr-eseknek sajnos nagyon sokszor kell telefonon alkalmatlankodniuk, hogy ilyen finoman fejezzem ki magam. A tapasztalatom az, hogy a széthívogatott újságírók, szerkesztők az esetek 90 százalékában kedvesek, de minimum korrektek maradnak. Mégis fényévekkel jobb egy olyan szerkesztőséget felhívni, ahol barátságosan fogadnak, és ahol 1) rögtön felveszik a telefont, 2) nem éreztetik veled, hogy alkalmatlankodsz, 3) nem tapintható, hogy az illető utálja a munkáját.

Ilyen hely most csak egy jut eszembe, ez pedig a Napi Gazdaság. Ha őket kell felhívnom néha, akkor tudom, hogy barátságos, kellemes hangú férfiak fogják felvenni a telefont, és néha még egy-két szót is váltunk. Például ha mondom, hogy újra ez és ez vagyok és újra ezt és ezt keresném, akkor nem csend fogad, hanem egy kedves válasz: "akkor újra kapcsolom és ha nem sikerülne elérnie, szabadidejétől függően nyugodtan próbálkozzon" és szinte hallom a mosolyt.

Csak megköszönni tudom, hogy bár a társadalom kártékony egyedeként tevékenykedek, gyomorgörcs nélkül végezhetem a munkámat, mert valakik felismerték, hogy jobb segíteni egymást, mint lenézni és akadályozni.

Nekik szól ez a tingli-tangli, de nice szám.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr22914617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ytse 2009.02.06. 15:13:25

Mi mindig kedvesek vagyunk a PR-esekkel, ide akármikor telefonálhatsz :)

csudaygé 2009.02.06. 16:38:45

ZaZie, mi lett volna a 3. pont? ;)

...és mintha a 4. pont mögül hiányozna a - nem - szócska.

nem?

pollner · http://soreo.biz 2009.02.06. 20:22:22

A múlt században néhány évig a Hungaroton Stúdióban dolgoztam. Soha nem lehetett tudni, hogy a kb. 15 helyiségből és rengeteg folyosóból, lépcsőházból előtérből és raktárból álló épületben ki éppen hol van. Csak egyetlen ember tudta követni az eseményeket, János, a vak telefonközpontos. (A fiatalabbaknak: Akkor még nem létezett mobil, de nem volt (nálunk) programozgató telefonközpont sem. János már a második hívásra felismerte bárki hangját, emlékezett rá, hogy korábban kit keresett és addig kapcsolgatott, míg el nem érte az illetőt.
Szerintem ez a szint lehetne egy profi cégnél az alap...

tucatnev 2009.02.07. 04:49:54

Lassan-lassan megleszel. Talán már beszéltünk is. Nem telefonon.

Critmiss 2009.02.07. 18:50:22

@Ytse: írd meg hova, és én telefonálok. :)

Critmiss 2009.02.07. 18:50:59

Egyébként pedig bocsánat a slendriánságért, úgy emlékszem, nagyon este volt már. :)

Critmiss 2009.02.07. 19:02:09

@tucatnev: Nem vagyok benne biztos. :)
süti beállítások módosítása