Critical Miss

Autogramkérő újságírók

2009. március 10. 07:27 - Critmiss

Kevés ilyen alkalomnak voltam tanúja, szóval nem volt elég időm mélyebben is megfigyelni a dolgot, mindenesetre számomra teljesen zavarbaejtő, amikor egy újságíró irulva-piruva autogramot vagy közös fotót kér az interjúalanyától, netán hirtelen kiesik a szerepéből és elakad a szava, mint egy tizenéves fruskának.

Ez vajon a szakmabelieknek is ciki, vagy csak én vagyon sznob?

Valamennyire megnyugtató választ adott egy profi divatblog, miszerint ez valóban ciki, dehát a divattémában mégiscsak eltolódnak a hangsúlyok... Szerintetek?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr36976486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szedlák Ádám · http://worldshots.hu 2009.03.17. 21:28:00

Szavaztam volna, de csak pörgött a Poll-r strandlabdája, mint a ringlispíl. Akkor inkább kommentelek.

Egyszer kértem autogrammot úgy általában, szerencsére azt sem újságíróként. Woz elődásán ültem, akivel másnap egy kollégám csinált interjút, csak a kérdések megbeszélésének szintjén voltam benne a sztoriban. Az előadás után pedig jó ötletnek tűnt, hogy az amúgy is bohócszínűre matricázott iBookom aláírassam azzal az emberrel, aki képes volt négy chippel floppy meghajtót építeni, amikor mindenki másnak hat kellett a feladathoz. Azóta hálistennek nem jöttek szembe igazi hősök.

Critmiss 2009.03.17. 22:15:45

@Kelt: Asszem ezzel még ki lehet egyezni. Fogadjunk, hogy arra az opcióra kattintottál, ami úgykezdődik, hogy "Na,..." :)
süti beállítások módosítása