Critical Miss

Médiavásárlás FAIL

2009. március 16. 08:52 - Critmiss

Újabb fura médiavásárlási szösszenetre bukkantam, ezúttal a TV2-n.

Márka: Chevrolet

Kampány célja: március 15-ig tartó akció beharangozása

Szpot leadásának időpontja: március 15, 19:43

Persze ez nem a médiavásárló, hanem valószínűleg inkább a TV2 sales csapatának vagy informatikusainak a hibája.

Sajnos felvételem nincs róla, mert nem géppel a kezemben nézek tévét. Mindenesetre tegye fel a kezét, aki vasárnap este nyolckor még elindul autót venni!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr471004172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ytse 2009.03.17. 08:21:32

Ráadásul ünnepnapon, amikor még a Tesco is zárva... :)

Critmiss 2009.03.17. 19:08:36

Na igen. Már a kampány dátumkitűzése is sántikál.

homoscepticus 2009.03.19. 12:05:00

Az "Adjon üdülési csekket kollégáinak" se rossz, sok és drága óriásplakáton hirdetve.

Hátha arra téved egy HR-es és a homlokára csap.

Critmiss 2009.03.19. 13:05:47

Tényleg! Rémlik, hogy valahol láttam. Az sem rossz. :)
süti beállítások módosítása