Critical Miss

Szösszenet a szájhigiéniáért

2009. március 19. 07:45 - Critmiss

Plastik szájhigiénikus posztja eszembe juttatta régi fájdalmamat, amit az Ördög Pradát visel című film láttán éreztem, máris az első percben. Ugyanis a legeslegeslegelső jelenetben a főszereplő fogat mos. Bár ne tenné, ó anyám! Engem tényleg annyira elborzasztott, hogy teljesen megmaradt.

Gondoltam, hogy ezzel nem vagyok egyedül, de a YouTube-on semmit nem találtam a témában. Úgyhogy összebarkácskodtam egy rövidre csapott videót erről, nézzétek meg:

Nos, mi ezzel a probléma? Hát nagyjából minden. Ez a vízszintes maszatolás annyira fáj nekem, mint amikor a krétát a táblán csikorgatják. Plastiknál részletesen is el tudjátok olvasni, hogyan kell fogat mosni, legyen elég itt annyi, hogy fent alapvetően le, lent pedig felfele kell mozgatni azt a fogkefét!! Ejj.

Tényfeltáró népnevelésünket olvasták.

2 komment
Címkék: film ciki fura

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr311002746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2009.03.19. 17:48:50

Az elektromos fogkefe az igazi, sokkal jobban tisztít és (tényleg!) fehérebbek lesznek tőle a fogak.

Critmiss 2009.03.19. 21:35:39

Nem igaz, már megint elrontottam az időzítést. :)
Egyébként valóban, én is olyat fogok venni. De azt mondják a fogorvosok, hogy nagyon jól csinálom. :D
süti beállítások módosítása