Critical Miss

Graffitis városhasználat

2009. június 12. 07:54 - Critmiss

A Tumblr-en már láthattátok, hogy elmentem szombaton a Write4Gold graffitiversenyre, ahol készítettem egy videót, ezt:


A Köztársaság téren rendezték meg, ahol eddig átbringáztam csak, elsőre alig találtam meg. Délután, amikor kiértem, még nem voltak olyan sokan, de azért alakult a népsűrűség. Aztán pont belefutottam egy versenybe, amit egészen pontosan bombingnak hívnak, és az a lényege - amennyire láttam -, hogy minél gyorsabban ki kell tolni a megadott betűsort (itt "BDP"), gondolom a saját stílusodban. Ezt láthatjátok is a videóban.

Asszem egy kicsit kilógtam a közönségből, de azért megnyugtatott, hogy hozzám hasonló figurákból azért volt egy-kettő. A zene többnyire instrumentális volt, nem is értettem. :)

Mindenesetre izgi volt és hasznos is, mert végre a városhasználati projekt szellemében cselekedtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr41169046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása