Critical Miss

Kétfarkú Általános Tüntetés - frissítve 2.

2009. június 20. 02:12 - Critmiss

Voltam a bázison péntek este, amint felébredek, feltöltöm, mit láttam. Lehet, hogy a valódi eseményre is elmegyek majd. Mindenesetre a srácok nagyon szimpatikusak voltak és viccesek lesznek a feliratok is.

Szóval stay tuned!

Kieg: Bocsánat, rájöttem, hogy így lelőném a poént. Ez nem az a cucc, amiről jó teasert csinálni. Szóval majd az esti program után.

A várt kontent:

Remélem, nem találja senki "sértőnek" az aláfestő zenét, nem tudtam kihagyni. Keressétek a felkiáltójeles embert, nekem ő volt az egyik kedvencem.

Nem gondoltam volna, hogy ennyi ember jön el a zuhogó esőben is, igazából saját magamban is kételkedtem, csak annyira jófejek voltak a srácok, amikor éjfél körül pár percre beugrottunk megnézni a workshop eredményeit pénteken, hogy úgy döntöttem nem hagyom ki. Még egy jó emberes megfázás fenyegetése mellett is megérte, mert nagyon kedves és vicces volt az egész.

A Mechwart ligetben volt a gyülekezés, ahol gyújtó hangú beszédet hallhatott a tömeg, utána átmentünk a körúton és a következő zebrán vissza, majd újra a Mechwart liget és a KSH következett. Ott a Párt vezetője mondta el beszédét, amelyből itt olvashattok részleteket, utána még egy EU-szabványosítós fiú, és egy lány izzított tovább. Aztán némi skandálás és vissza a ligetbe, ahol mindenki leszúrhatta a transzparensét.

Utána biztosan sokan mentek sörözni, én sajnos rohantam átvedleni és inni egy meleg teát.

Még-Több-Ilyet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr811196418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása