Critical Miss

Bitte

2009. július 02. 07:40 - Critmiss

Voltam a Deutschland sagt danke programon, de csak péntek este, mert még az tűnt érdekesebbnek, vagy legalábbis én nem akartam századszor megnézni a Goodby Lenint, amit az előző napon adtak le.

A pénteki program Frenák Pál volt többek között, egyébként pedig nézhettél visszaemlékezős videókat vagy jelképesen készíthettél egy levelezőlapot a saját képeddel. Ez egyébként nagyon jól sikerült szerintem és ahogy láttam, ez a stand volt a legnépszerűbb.

Az nagyon tetszett, hogy nem akartak lemenni egy szint alá és tényleg kihívás volt az előadások befogadása. Én legalábis sosem nézek táncszínházat, bár amikor mégis elmentem egyszer (kábé hét éve), egészen élveztem. Szóval kockáztattak, de szerintem megérte.

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr691216561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GMági 2009.07.02. 14:35:30

Apropó városhasználat.

lecool.com/cities/budapest/newsletters/en/current.html

A hangvétel nem mindig tökéletesen eltalált, de a programok, az arcok szerintem tök jók.

Critmiss 2009.07.02. 14:53:16

@GMági: Igen, szerintem is nagyon jó és ráéreztél: klassz forrás városhasználóknak. :)

A bingót például nagyon megnézném a Skálában - erről először itt olvastam.
süti beállítások módosítása