Critical Miss

Az ultimate könyvtipp csak neked

2009. július 23. 07:13 - Critmiss

Egy ideig azt gondoltam, megtartom magamnak a tutit, de egyszerűen olyan jó könyvről van szó, hogy nem tehetem meg. (Persze lehet, hogy már ti is tök régen hallottatok róla) Azt már nem tudom felidézni, hogyan találtam rá, de arra emlékszem, hogy azonnal megrendeltem és szerencsésen meg is érkezett.

Ez pedig a Show Me How! A dolognak az a lényege, hogy a repülőgépeken használt útmutatók grafikájával ábrázolják, mit hogyan kell csinálni: hogyan kell felvágni az ananászt, hogyan kell átültetni a virágokat, hogyan kell a különböző koktélokat keverni, kávét főzni, melyik kaját mennyi ideig lehet a hűtőben tartani, vagy akár azt, hogy hogyan kell megkötni a kendőt, ha sportkocsiba ülnél, de félted a hajadat és egyébként is szeretnéd kipróbálni, milyen lehetett Audrey Hepburnnek lenni.

Íme három példa a site-jukról, ahova egyébként rendszeresen töltenek fel új cuccokat, amik még az én könyvemben sincsenek benne. Szerintem nektek is tetszeni fog.

Szívesen. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr41257471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poTomek 2009.07.23. 19:32:13

A linkelt oldalon nem az van aminek lennie kellene. Hol a hiba?

jkiii 2009.07.23. 20:50:14

az oldal amit keresel showmenow.com showmehow.com. szivesen.

Critmiss 2009.07.26. 14:56:36

Ajajaaaaaaj! Ezer bocsánat mindenkitől, nem gondoltam volna, hogy pont ezen csúszik el a dolog. Annyiból jó viszont, hogy így legalább látszik, hogy a linkekre azért szoktak még kattintani. :)

tucatnev 2009.07.26. 22:28:53

A naplementés butaság. Földrajzi szélességtől függ a dolog.

Critmiss 2009.07.27. 08:50:25

@tucatnev: Ezt ott le is írják, hogy minél közelebb vagy a pólusokhoz, annál pontatlanabb a módszer.
süti beállítások módosítása