Critical Miss

Na EZ egy jó ajándék

2009. december 11. 07:08 - Critmiss

Az ügyintézésnél kevés dolgot utálok jobban, úgyhogy nagyon megörültem, amikor láttam, hogy élelmes és okos emberek kitalálták az Elintézzük.hu-t. Hiszen lehet-e annál szolgáltatóibb egy szolgáltatás, mint ami arra irányul, hogy levegye az ügyintézés terhét a vállunkról? Ráadásul viszonylag jó áron, bár most kell egy kicsit várnom, hogy végre az ügyfelük lehessek.

Nos, ezek a csodálatos emberek most kitalálták, hogy ha élményeket lehet ajándékozni, akkor miért ne lehetne szabadidőt? Kétféle csomagolásban adják, csokival:

Belátom, nem a legromantikusabb vagy legbensőségesebb ajándék, meg lehetne kicsit dizájnosabb is, de hogy olyan, amilyet egyébként mindenki szeretne, csak nem meri megvenni magának, az tuti.

Ha nem vásároltam volna már meg az ajándékok nagy részét, én elgondolkoznék ezen az opción.

Mindenesetre gratula az Elintézzük.hu csapatnak, szerintem jól kitalálták. És nagyon szurkolok, hogy sikerüljön felfuttatni a szolgáltatást, mert az egész ötlet megérdemli, hogy életképes legyen.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr241589322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2009.12.11. 10:43:34

@Krajcs: Jó kérdés. Életemben nem pókereztem, és nem is nézem, úgyhogy nemtom. Mondjuk tényleg jó lenne tudni, milyen funkciójuk van ezeknek a kis bigyóknak.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.11. 10:48:10

www.pokerakademia.com/uploads/dice-zsetonok.jpg

Elég erős a hasonlóság. Magyarán fogták, és a zsetongyártó üzemmel legyártattak pár ezer darab érmét, közepén az új felirattal. Vicces ajándék, de szerintem elég lenne külön a csoki is belőle :)

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.11. 11:22:35

De kár, hogy már megvettem a karácsonyi ajándékokat!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2009.12.11. 11:30:23

Az emberi kreativitás nem ismer határok, de ez mindettől függetlenül szarcsi.

Critmiss 2009.12.11. 11:33:55

@"the dragon": Tiszteletben tartom a véleményedet. :)

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.12.11. 15:34:49

ez tényleg remek ötlet... elgondolkozom rajta.
süti beállítások módosítása