Critical Miss

Miszcellánia 57.

2010. január 10. 07:55 - Critmiss

Ahogyan azt Clay Shirky már régen megmondta, a San Diego-i Egyetem kutatói is arra jutottak, hogy a sok digitalizált tartalom és az internet miatt sokkal többet olvasunk (és írunk is), mint valaha. (Wired)

Az egyik kedvenc site-om, a fffound alapanyagát gyakran képző Deviant Art látogatottsága egyre nő, elérte a 33 milliót havonta. Nem rossz. (TechChrunch)

Kitalálták a motocross-balettot. Csak szólok. (Boston.com)

Ha nem használsz egy alkalmazást a Facebookon, töröld, mert nagyon gyakori, hogy az elfeledett kis cuccok folyamatosan gyűjtik az aktivitásaidat. (The Next Web)

A vitaminvitának még mindig nincs vége. Elvileg egyre több kutatás mutat rá, hogy inkább egészgéses étkezéssel, és nem vitaminzabálással kellene próbálkozni. A végkövetkeztetés egyébként, hogy kábé olyan elővigyázatossággal kellene vitaminokat és más étrendkiegészítőket enni, mint az orvosságokat. Eleve, az orvosoknak személyre szabott vitaminkúrákat kellene összeállítani. Én bogyópárti vagyok. Főleg azt figyelembe véve, hogy milyen siralmasan táplálkozunk. (Slate)

Amerikában is elkezdték arra kapacitálni az iskolákat, hogy az írás-olvasás és a számolás jól menjen, és hanyagolják a művészeti oktatást. Ez azért gond több tanulmány szerint, mert a művészeti képzettség nemcsak jó, de sok társadalmi készségre tanít, és erősíti az érzelmi intelligenciát. (Miller McCune)

A Thrillert felvették az USA Nemzeti filmarchívumába. (BBC News)

A Cirque de Soleil nagy bajban van: két új show-ját nagyon kritizálják, és nem fut a szekér úgy, mint tavaly. (The Globe and Mail)

 

4 komment
Címkék: miszcellánia

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr571640427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonimanonim (törölt) 2010.01.10. 21:52:26

Ez lehet, hogy csak engem zavar, de nem szeretem, hogy a kézírás egyre inkább elsikkad a gépelés mellett. Lehet, hogy többet írunk, mint valaha, de ezzel egyidőben az arányok is egyre inkább a gépelés felé tolódnak, ami szerintem szar. Én szeretek írni, kézzel, szeretek kézzel írott dolgokat olvasni, szeretem az írásképeket összehasonlítgatni és filózni meg ilyenek.

(Meg egy kicsit nosztalgikus is. Ha arra gondolok pl hogy 80 éve még nem volt csak rádió akkor mindig összeszorul a szívem. Egyszer kipróbálnám az akkori életet.)

anonimanonim (törölt) 2010.01.10. 21:52:59

(És már megint nem kommentel senki, pedig ez is egy _kurvajó_ gyűjtés. Argh.)

Critmiss 2010.01.10. 21:59:34

@anonimanonim: Köszi. :)

Egyébként az előző hozzászólásod alapján nem értesz velem egyet, mert én inkább gépelek, mint a saját, tök ronda írásomat próbálom értelmezni. Itt van: criticalmiss.blog.hu/2009/12/22/atkos_keziras

anonimanonim (törölt) 2010.01.11. 01:44:57

Elolvastam, írtam valamit, hátha nem CRAP.
süti beállítások módosítása