Critical Miss

Divat a közösségi médiában

2010. január 11. 07:45 - Critmiss

A Mashable egyik bloggere készített egy összeállítást, amiben sorba vette, hogy a divatmárkák hogyan jelentek meg a közösségi médiában. Egyrészt ugye elkezdték használni a Facebookot, többen saját közösségi site-ot indítottak (Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Chanel, Burberry), illetve közösségi funkciókat adtak a honlapjaikhoz. Ezenkívül promókat indítottak olyan site-okon, mint a ruhákkal és kiegészítőkkel játszó Polyvore, vagy a hihetetlenül sikeres személyes stílus site-ok, mint a Lookbook vagy a Weardrobe. (Ezeket érdemes megnézni, tényleg nagyon jók).

Aztán itt vannak természetesen a különböző alkalmazások, melyek stílustanácsokat adnak, figyelmeztetnek a leárazásokra, vagy a közelben levő divatüzletekre.

Tipikus trend a divatbloggerek szárnyalása is, ami ebben az évben korábban ismeretlen mértéket öltött.

A felhasználók által generált tartalom is beütött, szóval mostmár a divatmárkák is arra buzdítják a fiatalokat, hogy induljanak mindenféle pályázatokon, és tervezzenek valamit, vagy tudósítsanak divateseményekről.

Mindez csak egyre erősebb lesz, hiszen sorra dőlnek be még a stabilnak gondolt divatházak is. Ezért aztán úgy kell nekik a rajongótábor és a márkahűség, mint egy falat kenyér, még akkor is, ha sok esetben nem tömegmárkákról beszélünk.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr631640816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonimanonim (törölt) 2010.01.11. 07:49:37

(Azért az durva, hogy ilyen korán már postot írsz :O)

Critmiss 2010.01.11. 08:04:30

@anonimanonim: Inkább az a durva, hogy már ilyenkor elolvasod. :))
Egyébként az a helyzet, hogy időzítem a posztokat. :) Általában késő este írok.

anonimanonim (törölt) 2010.01.11. 08:22:24

(Tudom, hogy ez most nem fog érdekelni, de leírom: Ilyenkor NFL playoff van, ami azt jelenti, hogy először 22:15 ~2-ig, majd ~2-től ~5-ig meccs van, utána lefekvés #minekvan. Nézek egy filmet, elpiálgatok - húezmárténylegmennyireénblog)

Persze, logikus így átgondolva, csak a kikerülő posttal egyidőben kezdődő tumblis aktivitás zavart össze, elnézést, ha ezzel megbántottam a művésznőt, többet nem fordul elő, ígérem!

Jórsz szinszereli,
PV
süti beállítások módosítása