Critical Miss

Use Unused bemutató

2010. március 01. 07:15 - Critmiss

Magam sem hiszem el, hogy ott voltam a Use Unused tavasz-nyári kollekciójának bemutatóján, de az elkészült anyagok bizonyítják, hogy tényleg megtörtént. A Divatcsarnokban rendezték meg az eseményt, ami helyszínként szerintem nagyon bevált, igaz a modellek dolgát biztosan megnehezítette, hogy a kifutó sokkal hosszabb volt, mint a megszokott.

Mivel videóztam, igazából csak utólag tudtam megfigyelni a ruhákat, és mivel már annyit sem tudok a divatról, mint régen, csak azt tudom elmondani, hogy mint Trillian von Fürstenberg, a potenciális vásárló, mit gondolok a kollekcióról.

Ha végre megkapnám az engem illető milliárdos örökséget, akkor a ruhák döntő részén elgondolkoznék: könnyed, hétköznapokon is hordható, épp csak annyira feltűnő darabok, hogy még jólessen bennük végigmenni az utcán, de büszkén lehessen feszíteni - az értő szem úgyis rögtön kiszúrja, hogy itt valami fontos történik. A partycuccok nagyon dögösek, a piros kabáton meglepetésemre komolyan elmerengtem, pedig igazán érvényesülnek rajta a nyolcvanas évek stílusjegyei, ami egyébként a vezérelve volt a kollekciónak.

Ez az, ami igazán jó ebben az anyagban: hogy azt tartotta meg ebből az időszakból, ami jó és még ma is működik, úgy alakította át az akkor tomboló elemeket, hogy azokat minden további nélkül fel lehessen venni és gond nélkül passzoljon egy kicsit menőbb csaj ruhatárába. Szerintem imádni fogják azok, akik megengedhetik maguknak a designercuccokat. Lehet, hogy én is elkezdek egy kicsit gyűjteni, van egy-két komoly kiszemeltem.

És most jöjjön a két videó, amit az ott készült felvételekből vágtam. Hogy hogyan sikerült beülnöm a front row-ba? Úgy, hogy elég sokáig ott toporogtam a bejáratnál, hogy levideózzak néhány fontos embert, de nem igazán jöttek. Mondta is a fotós, akivel lent álltunk, hogy inkább menjek megnézni, hogy megvan-e még az objektívje és vigyázzak rá. Mit is tehettem volna mást? :)) Így tudtam ilyen klassz helyről videózni, bár inkább fotózásra volt alkalmas, mert rövid volt az a szakasz.

Az első videó a saját agymenésem, vegyük rendezői változatnak.

A második videó általánosabb felhasználásra készült, az afterpartyról is vannak benne részletek.


 

Remélem, legalább feleannyira tetszenek nektek, mint amennyit dolgoztam rajtuk.

Kieg: itt néhány partyfotót tudtok megnézni.

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr321796731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2010.03.01. 14:03:48

Barcsak en is ott lehettem volna!

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2010.03.01. 14:14:28

Heteroszexuális férfi szemmel borzasztó az egész

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.01. 14:22:28

Én is hetero vagyok, imádom a szép nőket, de itt nem sokat láttam.
Ellenben arrogánsan, vergődve mozgó csontsovány robotgépekből annál többet.

Gyülölöm a 170 cm 40-45 kg-os csajokat, de ettől nagyobb gond az, hogy a fiataloknak ezt mutogatják és ők sajnos ezek után mennek.

nekend · http://www.jtauto.hu 2010.03.01. 14:26:08

Bocs.

Ezek inkább 180 cm-esek, és talán megvannak 50 kgosak is. :D

Bougheau Tschichka 2010.03.01. 15:17:40

Sajnos ezek a ruhák nagyon gyengék.
Szürke kukás mellény, ennyi ami maradandó

Meg az a sok fogvájó ...

Critmiss 2010.03.01. 15:20:13

@Bougheau Tschichka: Felettébb konstruktív kritika. :)

sapuh 2010.03.01. 15:31:04

A negyedik partifotón nem Dobolyi Alexandra vigyorog? Ha igen, Veres Jánost nem sikerült lekapni valahol a közelben?

Critmiss 2010.03.01. 15:33:51

@sapuh: Sajnálom, ennyire izgi és pikáns részletekkel nem tudok szolgálni, nem ő van a képen. :)

hegyilany 2010.03.01. 15:54:03

Áááá, ezek ufók! A ruhák között csomó klasz van, de a csajok ijesztőek. Egynek volt combja, melle egynek sem, és az a béna rángatózás...

Critmiss 2010.03.01. 15:55:43

@hegyilany: Ez egy ilyen műfaj. Persze szokatlan, hiszen ritkán látunk ilyesmit.

Oenophile 2010.03.01. 15:56:41

Szerencsétlen, anorexiás, kifejezéstelen arcú nyomorultak.

lüke 2010.03.01. 16:11:16

a hálás publikum elég szomorú.................
talán a ruháktól?vagy saját ruháiktól?

Critmiss 2010.03.01. 16:15:34

@lüke: Elmélyülten figyelnek, és gondolatban már költik a pénzüket.

Unommáazegészet 2010.03.01. 16:16:36

Úgy járkálnak ezek a modellek, mint a droidok. Semmi természetes mozdulat. Star Wars.

roook 2010.03.01. 16:16:38

a zene jó a többi Hulladék :/

Unommáazegészet 2010.03.01. 16:18:58

Inkább egy rockkoncert, mint ezer afterparty.

Unommáazegészet 2010.03.01. 16:19:31

Nem szeretnék celeb lenni. Szar lehet.

sophie. 2010.03.01. 16:38:23

a 2.videóban naggggyon jó a vágás, megérte a sok munka!!! :):):)

a modellek valóban furán mozognak, mintha nagyon amatőrök lennének, és a világítás is furán neon :S

a ruhákhoz csak annyit hogy a cicanaci már kezd uncsi lenni, a felsők jobban tetszettek, szép libbenősek, és a színek se rosszak. csak kimehetne már a 80's a divatból :P

Critmiss 2010.03.01. 16:44:03

@sophie.: Köszi szépen!

Látszik, hogy van érzéked a dologhoz, ugyanis egy nagy bakit követtem el, mégpedig a fehéregyensúly beállítását. :D

Úgyhogy egy nagy gratula, hogy kiszúrtad!

A modellek többsége szerintem nagyon jó volt, lehet, hogy egy-kettőnek a cipőkkel gyűlt meg a baja.

ET-nick 2010.03.01. 17:08:03

A droid nőiesség nekem még tetszik is, bár a modellek arcának testükhöz képest szolimacaként odakozmált megjelenítése valahogy mintha nem illene ebbe bele.

Azonban a ruhákról csak az jutott eszembe, hogy nincs új a nap alatt. Színtelen-szagtalan, íztelen massza. Robotikusan monotonok, unalmasak. Hiányolom a kreativitást. Nekem csak az utolsó, földig érő ruha jött be.

Nem tettek USE rajongóvá.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2010.03.01. 21:38:19

abszolút nem célom holmi flémelésbe fogni, de rettenttő viccesnek tartom ahogy a hetero identitásukat teljes mellszélességgel vállalók egy ilyen jelenségről annyit vonnak le hogy droid deszka nők mászkálnak, és nem is gondolnak bele hogy a divatszakma valami egészen érdekes és ennél sokkal összetettebb világ a maga trendjeivel meg lenyűgöző dekadenciájával és hogy ezt pusztán hetero férfi szemmel nézve eléggé a felszín kapirgálását jelenti :D

a videók tök jók, én szeretem a felülexponált-túlfényes képeket, high tech környezet kifejezésére éppen király.
a zenék címeivel megdobhatnál:)

Critmiss 2010.03.01. 22:48:36

@O'Seamus: Hm, örülök, hogy ezt nem én mondtam ki. :D Nekem is külön tetszik ez a rideg kékes fény, bár ezzel kevesen vagyunk.

Zenék címei:

1. videó: Wild Beasts - We Still Got the Taste Dancin' On Our Tongues

2. videó: Handsome Furs - Evangeline.

Enjoy it! :)

sophie. 2010.03.02. 15:56:32

@ZaZie: upsz én direkt nem akartam írni hogy a fehérrel volt a gond, azthittem hogy ők tehettek róla :P de hát vanilyen :D illik a robotsztájlhoz :D

Critmiss 2010.03.02. 16:11:52

@sophie.: Jaja, én is ezzel vigasztalom magam. Igazából nem tetszett a normál világítás, de így utólag meg kellett volna csinálnom az egészet normál fényre állítva, aztán tudatos döntés alapján beállítani hupililára. :)

petrahegedus 2010.03.03. 18:50:25

Mint egyike a "szerencsétlen, anorexiás, kifejezéstelen arcú nyomorultak"-nak akik ezen a kifutón végigvonultak, gondoltam én is kifejtem a véleményemet, főleg a számomra kissé sértő, modelleket érintő jelzők miatt. Általában egy divatbemutató arról szól, hogy a modelleket egy adott séma alapján sminkelik ki, készítik el a hajukat, és egy adott koregoráfiát tanítanak be nekik, ami a USE bemutatón sem történt másképp. Valószínűleg ennek köszönhető a "robotos" összhatás, mivel ezt akarták elérni. Ehhez, nekünk, modelleknek, nem sok közünk volt. Ja, és még azt akartam hozzáfűzni a dologhoz, hogy egyikünk sem anorexiás..

Critmiss 2010.03.03. 20:52:43

@petrahegedus: Ezt én is aláírom! Azon nagyon felháborodtam volna, ha anorexiás lány vonult volna végig a kifutón, az ilyesmi teljesen fel tud zaklatni.

Ne vedd a szívedre Petra az ilyen kommenteket, ez sajnos teljesen megszokott a címlapos posztoknál. És az emberek imádják a modelleket szidni, mint ahogyan mindent, ami elérhetetlen.

Nekem nagyon tetszett a haj és a smink, azért is kértem meg az egyikőtöket, hogy hadd videózzam le közelről. A vonulást is bírtam.
süti beállítások módosítása