Critical Miss

Nagyon elégedett vagyok

2010. május 17. 07:50 - Critmiss

Sürgősen meg kellett oldanom a frizuraproblémát, már készültem, hogy mikor hívhatom a fodrászomat. Viszont vasárnap a Váci utca felé bicikliztem, ahol megláttam a Bio Hair fodrászatot, ráadásul nyitva! Rögtön bementem, előadtam, mire van szükségem és már le is ülhettem a hajmosáshoz. Nagyon rövid leszek:

1. Gyors

2. Olcsó (feleannyi, mint amennyibe a saját fodrászom kerül)

3. Biocuccokat használnak

4. Minden nap nyitva vannak

Még azt kellene megtudni, hogy extrább kéréseket, frizurákat hogyan oldanak meg, de nekem ott és akkor már az klassz volt, hogy emberi lett a külsőm.

Egy dolgot sajnáltam, hogy nem adtam borravalót, mert fogalmam sincs, hogyan kell. Odamegyek a fodrászhoz - ráadásul itt egy pultnál kell fizetni, míg a fodrász rendbe teszi a hajvágó állomást - és gálánsan belenyomok egy ötszázast a kezébe? Annyim nem is lett volna. Van erre valami trükk?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr51987135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sophie. 2010.05.17. 12:05:18

hű ez tényleg elég olcsó, főleg ahhoz képest hogy biztos nagyonkirályok ezek a biocuccok.

nekem életem örök problémája a fodrász-kérdés, akihez gyerekkorom óta járok, általában nem olyat csinál mint amit akarok, plusz nem pesten van, ahol mostmár lakom. pesten csak drágát és messzit találtam, deigazából tökmindegy hogy ki és hol, egyszerűen _utálok_ fodrászhoz menni, és vizes hajjal csevegni és grrrr az egészet utálom :P
ennek következtében gyakorlatilag mindennap elegem van a hajamból, de csak kb félévente veszem rá magam a fodrászlátogatásra, de akkor a legközelebbi elhatározásomkor a biohelyre megyek, már kinéztem magamnak de azthittem hogy tökdrága.

ja és borravalót én nemigazán szoktam adni, mert a fizetésnél sztem úgyis fölfelé kerekítik az összeget. sosem szoktunk 4532,134 forintot fizetni, ráadásul kb hány forintra jöhet ki egy adag sampon/balzsam/vax akármi, nemhiszem hogy 10nél többre, szóval a fodrász munkáját meg az áramot fizetjük, ami tök oké, de sztem a kerek végösszegben mindig benne van egy kis borravaló is. vagy legalábbis remélem.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.05.17. 22:25:42

Ilyen esetben meg szoktam kérdezni, hogy a borravalót hogyan lehet rendezni - még egyszer sem lepődtek meg :)

Critmiss 2010.05.19. 12:44:36

@sophie.: Én is nagyon utáltam fodrászhoz járni, de a sajátomat bírom. Csak drága. :S

@Rabbit: Ne hülyéskedj! :D Na jó, legközelebb kipróbálom.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2010.05.26. 02:26:33

@ZaZie: De ne már, te ne hülyéskedj :) mi az, hogy gondban vagy a borrvaló témával, legyél már olyan talpraesett, amilyennek képzellek :)
én ebben helyzetben úgy cselekedtem volna, hogy a pultnál, ahol fizetsz, ott az ár alapján kiszemelsz egy annál nagyobb viszonylag kerek összeget, (én pl nem szoktam azon parázni, ha kevesebbet adok, mint 10%, ha valami kerekre jön ki), és azt mondod, hogy annyiból kérsz vissza, vagy pont annyit adsz, és akkor csak köszönöm.
szóval én abban bízom ilyenkor, hogy akinél fizetsz, az lerendezi azzal, aki dolgozott veled. mármint azért csak így csinálják, rendesen. az tényleg fura lenne, ha külön adnál valami pénzt kifele annak, aki vágta a hajad.

Critmiss 2010.05.26. 06:51:53

:)))) Igen, jól látod, tök kevés lett volna a felkerekítés, apróm sem volt, és elbizonytalanodtam.
De megígérem, legközelebb adok borravalót! Ünnepélyesen!
süti beállítások módosítása