Critical Miss

Futós tipp

2010. július 30. 07:15 - Critmiss

Biztos volt már szó ilyesmiről a Futóblogon, de gondoltam, leírom a saját edzéses tapasztalataimat, hátha valakinek hasznára válnak.

Sokan nem tudnak zenére futni, mások meg ha mégis, szeretik váltogatni a playlisteket. Én viszont mindig ugyanazt a zenét hallgatom ugyanabban a sorrendben, és évente egy-egy minimális változtatást teszek benne. (Igen, Monica Geller ugyanígy tenne) Ez azért fontos, hogy ha meghallom ezeket a számokat, rögtön a futáshoz szükséges hangulatba kerüljek.

Eleve ha nem a Margitszigeten futok, pontosan tudom, hogy egyébként ha ott lennék, éppen hol tartanék. Érdekes módon ez megvigasztal. :)

A jelenlegi állapotában így néz ki a playlistem:

 

Mostanában kicsit megvariáltam. A változtatás a tizedik szám után történt, betettem négy Major Lazert, ami épp a második kör második felében szólal meg. Jelenleg kábé a 23. számig futok, a Kelisig, de ott még fogok egy kicsit változtatni, mert sajnos pár számot már eléggé unok (pl. Faithless), a Lady Gaga meg kilóg.

A listán lejjebb van egyébként a legtutibb power song, a Rage Againtst the Machine-től a Wake up. Kinek mi? És ti mindig váltogatjátok?

3 komment
Címkék: tapasztalat

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr682159462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakezertr 2010.07.30. 09:16:25

a nightlite nalam is alap bringazashoz

bodzasfanta 2010.08.10. 11:52:59

nem akarod valahova az egeszet, egyben feltolteni? nincs kedvem kulon-kulon osszeszedni oket (:

Critmiss 2010.08.10. 21:28:26

:))) Ebben sajnos nem vagyok túl jó. :)
süti beállítások módosítása