Critical Miss

Végre egy jó reklám az OTP-nél

2008. június 21. 07:05 - Critmiss

Jó, jó, nem annyira új, de várnom kellett, hogy eldöntsem, tényleg tetszik-e az OTP új kampánya, aminek az a fősora, hogy "Elege van a sablonos megoldásokból?". A reklámban az ügyfelek próbálnak bejutni az ajtón, de nehezen megy, mert elnagyolt sablonokon keresztül kell közlekedniük. A lényeg tehát, hogy az ügyfelek standardizált termékek helyett személyre szabott ajánlatokat kapnak. (ha-ha)

Szerintem ez egyszerű, érthető, vizuálisan erős - tehát könnyen megjegyezhető. Szóval a reklám jó, még akkor is, ha az alapüzenet nem igaz. Persze gyanús, hogy ez is egy nyúlás, mint a lufis reklám például.
















A kampány többi elemét nem láttam, szóval tényleg csak a reklámmal kapcsolatban tudok nyilatkozni.
Szólj hozzá!
Címkék: reklám pozitív

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr48526420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.