Critical Miss

Ötlet fitness termek részére

2008. október 10. 07:11 - Critmiss

A sztenderdnő minimum félhosszú hajú. Most, hogy én is sztenderdnő lettem, de ez az énképembe még nem égette bele magát, még mindig azzal bajlódom, hogyan fussak csatakos, lobogó hajjal, mert ugye elfelejtek hajgumit vinni. Ha a fitness terem, ahova járok, hajgumit osztogatna vagy tenne ki a recepcióra, én imába foglalnám a nevüket.

Szóval: ingyen hajgumit a a fitness termek vendégeinek!

Hogy ne legyenek annyira nagyok a költségek, itt is be lehet újítani egy szponzort. Csináltathatna ezekre valamelyik sportszergyártó egy-egy lifegő kis logóműanyagot, aztán hadd szóljon. Egy idő után tele lenne a város mondjuk Nike hajgumis nőkkel. Plusz imábafoglalással. Szerintem megérné.

2 komment
Címkék: ötlet fitness

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr11702400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafogirl 2008.10.12. 09:54:58

Az ötlet jó, ám szerintem növeld még hosszabbra a hajadat. Nekem kb. derékig ér. ezt már meg is lehet kötni, oly módon hogy nem zavar a sportban, sőt, nem is esik bele az arcomba, hiszen a vállam mögött marad! EGyébként jobb szoláriumokban van kitéve hajgumi és csatt is! ;)fitness termekről nincs infóm!

Critmiss 2008.10.12. 12:06:00

Hát meggondolom ezt a hajnövelést. A szolik akkor ezek szerint tudnak valamit. Lehet, hogy járnom kéne. :)
süti beállítások módosítása