Critical Miss

Pandák között - videóval!

2008. november 21. 07:00 - Critmiss

 

Kedden vicces helyen használtam a várost: elmentem a Vittulába, ahol egyetemistaként jártam eddig először és utoljára. Általában képzős diákokkal vagy művészekkel van tele, és iszonyatosan füstös. Most innen nyílik a Chinese Characters nevű galéria, ahol kedden a Panda Varieté tartott performance-t.

Még sosem láttam őket korábban, de igazából most sem, mert annyian voltak az érdeklődők/barátok, hogy nem fértem be, csak amikor már lazult a figyelem, azaz vége volt a show-nak. Elvileg előadtak egy dalt, vagy mi.

Plusz bemutattak egy antidivat-magazint, amit ők hoztak össze és egyébként elég jó lett. (Látható a videóban is.)

És hogy mi is az a Panda Varieté? Sok képzőművész - köztük lehetőleg szép lányok - összeállnak és elő-előadnak valamit. Mindenki azt mondja, hogy tökjók. Majd talán legközelebb számomra is kiderül.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr30780072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása