Critical Miss

Cukiság a Webisztánon!

2008. december 16. 07:47 - Critmiss

Megtört a jég: a bitek és online alkalmazások mellett végre valami más is helyet kapott a techie bloggerszívben - a Bloggerunió (BU) kutyája (akit ha nagyon nyálasak lennénk, BUBU-nak hívnánk, de nem tesszük) boldogan szörföl a Webisztán fejlécében, az egyébként szintén cukiságfaktoros robottal összekötve.

Én tegnap vettem észre ezt a megható tényt, ráadásul csak úgy, hogy felhívták rá a figyelmet. Így jár, aki RSS-ből érkezik.

Nem tudom megállni, muszáj bemásolnom. Remélem, nem baj:

Mindenesetre nagyon köszönjük!

 

 

Pssszt! Figyu:

Két civil szervezet grafikusi segítségre vár. Részletek a bloggerunio@gmail.com címen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr2824928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2008.12.16. 10:14:09

jeleztem már az úniónak szándékomat az együttműködésre, de azóta sem kaptam választ... biztos jó ez :)

Critmiss 2008.12.16. 10:46:00

Á, ne is mondd. Most kicsit elmaradtunk, de Péter ezerrel bepörgött. Meg én is. :)
süti beállítások módosítása