Critical Miss

Jöhet a diszkó!

2010. március 03. 07:40 - Critmiss

Nem én vagyok a legviccesebb munkatárs, ez gondolom senkit nem lep meg. Mégis, gyakran ellenállhatatlan kényszert érzek egy pár perces diszkópartira fényekkel, meg nagy hangerővel.

Csodálatos lenne napi öt-tíz perc, azaz egy vagy két szám erejéig teljesen hülyének lenni és vigyorogni. Főleg azoknak lenne jó ez, akik nem dohányoznak, és lényegében végigülik a napi 8-10 órát.

Tudnak valami a reklámügynökségek, mert náluk megvan az elvonulós/csocsós/tombolós szobáknak a hagyománya. Jó lenne más kommunikációs szakmákban is bevezetni ezt, szerintem kedvezően hatna a termelékenységre.

Amire elsőként és a legtöbbször táncolnék:

5 komment
Címkék: munka túlélés

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr941775737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2010.03.03. 12:59:35

ezt nem hiszem el!! ez volt az a szám, amivel az ősidőkben (ötödikben?) beléptem a könnyűzenei életbe, kb másfél hónappal lemaradva a kúl srácoktól, mert akkor lett vivánk vagy zéplusz volt akkor még...? _EPIC!_
jha, pár évvel még korábban meg úgy nézett ki, h valami szoci utóérzésnek megfelelően az egész iskolát leterelték az udvarra és a tanárok vezettek épp ilyen diszkónegyedórát és ugrabugráltak ők is meg mi is együtt...

Critmiss 2010.03.03. 20:54:49

@O'Seamus: Wow, ilyen még nálunk sem volt, pedig azért idősebb vagyok nálad egy csöppet. :)))

anonimanonim (törölt) 2010.03.04. 01:59:13

ez a kedvenc party számom O.o

anonimanonim (törölt) 2010.03.04. 02:00:43

<senkitnemérdeklő>{azért szerettem meg mert ezek a képsorok ugye a GITSből vannak, ami meg a kedvenc filmem...}</senkitnemérdeklő>

Critmiss 2010.03.06. 21:13:41

@anonimanonim: Ugye-ugye?

Egyébként a videoklipet szerintem most láttam életemben másodszor, mert akkoriban nem volt tévém, és így lemaradtam egy csomó popkulturális alapműről.
süti beállítások módosítása