Critical Miss

Médiavásárlás FAIL

2011. március 30. 07:45 - Critmiss

Amikor végre elindult a magyar MTV (ami még a Music Television nevet viselte és láthatók voltak rajta videoklipek is), rögtön feltűnt, hogy állandóan ugyanazok a hirdetések ismétlődnek az összes reklámsávban. Akkoriban ez egy T-Home-os téma volt, bár akkor lehet, hogy még volt T-Online. Arra gondoltam, hogy ez biztosan azért van így, mert még nem sikerült a deal minden hirdetővel és csak napok kérdése lesz, hogy a megszokott idegtépő, de változatos hirdetési blokkokkal fárasszanak minket.

Most ugorjunk pár évet. Ha megnézzük az MTV-t (ami mára pusztán MTV), láthatjuk, hogy a hirdetések ugyanolyan módon, halmozva vannak elhelyezve, csak most nem a T-Csoport, hanem a Nasivin a megrendelő. Éjjel-nappal Nasivin Sanft megy, már szinte kívülről fújom, hogyan következnek egymás után a vágóképek. 

via reklámkritika

Azt gondolnánk, hogy ezzel a tempóval ez a legdurvábban hirdetett termék, de tévedés lenne, mert összességében a Cillit Bang szőkenős reklámja, napi durvulásban pedig az a vidámparkos fájdalomcsillapítós Nurofen Forte vezet.

Ezzel együtt szerintem nem én vagyok az egyetlen, akiben felmerül a kérdés: miért éri meg a Nasivinnek, hogy indokolatlanul sokszor lepörgessék a hirdetését, a Parodontax fogkiesős reklámjához hasonló utálatot generálva a megcélzott célcsoportban? Akkor már az is okosabb döntés lett volna, ha több tíz, még kisebb tematikus csatornán szórták volna szét a pénzüket. Kíváncsi vagyok, hogy ez meddig fog még tartani, meg persze az is nagyon érdekelne, hogy erre tényleg senki nem figyelt fel a vállalatnál? És az MTV sales-esei szerint ez teljesen rendben van?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr502744903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2011.03.30. 09:20:29

Az account/üzletkötő sok mindent megígér az üf-nek, lehet ez volt a deal, hogy mivel más hirdető úgy sincs, 1 spot áráért beteszik őt az összesbe. Ha meg jön új hirdető, az üf nem reklamálhat mert ő ugye csak 1 helyet vett meg. Bevallom TV-ben nem vagyok otthon, de online(bannerban) kiviteleztük ezt párszor...

Critmiss 2011.03.30. 20:50:19

@Csáki István: Igen, ez elég valószerűnek tűnik. Viszont ezzel szerintem rontja az ügyfél bizniszét.

csakezertr 2011.03.31. 10:31:26

tévé, LOL! amúgy minél kisebb csatornákra osztja a GRP-t, annál több szpot kell a teljesüléséhez. a médiatervező/-vásárló ritka buta állatfaj, de nem sokat tehet, ha az őt irányítók ilyen kampányokkal jönnek