Először nagyon örültem, hogy Linda Evangelista újra megjelent a felszínen, de aztán a L'oreal kampánya miatt inkább azt kívánom, bárcsak mégsem jött volna vissza. Nem tudom... vagy őt, vagy az art directort, vagy a L'oreal globál marketingvezetőjét kellene ilyenkor kirúgni. Megmutatom, mire gondolok:
Vannak ennél még rosszabbak is, például a magyar lapokban. Sajnos azonban a rémtettek nemcsak a L'oreal termékek kommunikációjára vonatkoznak, mert Linda a Pradánál is ijesztget. Ennek enyhébb formáját ábrázolja például a következő kampánykép, és egy élő fotózás dokumentációja:
Tök furcsa. Itt aztán látszik, hogy ő ezt így csinálja éjjel-nappal.
Ez a régi kép pedig azt mutatja, hogy régebben azért jobban állt neki ez az arckifejezés.
Egyébként tényleg tutira nemcsak ő a ludas. A kozmetikai vállalatnál szeretik az ufókat:
Ijesztő, mi? Ez egyébként Milla Jovovich. Nemtom. Én mondjuk ezért már perelnék. Bár pár millió dollárért talán ezt tényleg el lehet viselni...
Egyarcúságban egyébként nemcsak Linda vezet. Cindy Crawford szintén súlyos. Egy hommage cikkben öszegyűjtöttek egy köteg címlapképet Cindyvel, és 42 (!) képet számoltam meg, ahol teljesen ugyanazzal az arckifejezéssel "bűvöl".
Álljon itt egy példa, ha már ez egy ilyen poszt: