Critical Miss

Colour me brown

2009. május 11. 07:05 - Critmiss

Kerestem, kerestem, de úgy látszik az előző blogomban írtam arról, hogy barna autók kellenek az utakra (nem találom azt a linket sem, egyébként). Ugyanis a UPS csokibarna flottája szerintem elképesztő jól néz ki, meg egyszer az egyik új Toyota Yaris hirdetéséről hónapokig azt hittem, hogy barna autó van rajta. Nagyon tetszett, úgyhogy megörültem.

Aztán persze kiderült, hogy rosszul látok (micsoda meglepetés), ennek ellenére nem tettem le arról, hogy barna autókat szuggeráljak az utakra.

És tessék!! A Mercedes 2010-re tervezett egyik új modellje ugyanis nemcsak, hogy elérhető barna színben, hanem még azzal is hirdetik (asszem az Elle-ben). Nem mondom, hogy a kedvenc árnyalatom, de haladás.

A barna szín egyébként nem a kedvencem, pláne nem használati tárgyakon, de egy-egy autómodellhez nagyon passzolna szerintem. A csokibarna árnyalat meg pláne.

2 komment
Címkék: design cool

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr771112191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.05.11. 09:05:55

Elle MAN 2.-3. oldalán ez az autó szerepel, ugyancsak barna színben!

Critmiss 2009.05.11. 09:13:08

@Csáki István: Áhá, köszi az infót! És hogy tetszik?
süti beállítások módosítása