Critical Miss

Évforduló van

2009. október 29. 07:48 - Critmiss

Nem szoktam megünnepelni (rendesen) semmit, de most észrevettem, hogy egy éve kezdtem el a fényképezőgépemmel szerencsétlenkedni, azaz ennyi ideje vannak videók is ezen a blogon.

Alapvetően a városhasználati projekt dokumentálására szolgálnak, tehát azt hivatottak megmutatni, milyen lehet olcsón vagy ingyen részt venni a város életében. Bár elsősorban kicsi, fura helyekre szerettem volna eljutni lobogó hajú professzorokkal és füstölőszagú sütikkel, többnyire kiállításmegnyitókra és divatosabb eseményekre vetett a sorsom, amit eléggé sajnálok, de annak ellenére, hogy a kevésbé szexi témák általában keveseket érdekelnek, ebben az évben is megpróbálok inkább kisköltségvetésű helyekre eljutni.

Egyébként nagyon érdekes összehasonlítani egymással a kezdeti és az új videókat: szerencsére azon túl, hogy gépet is váltottam, némi fejlődés is látszik, igaz nem túl sok. Én mindenesetre nagyon megszerettem ezt a dolgot. Ez a videózgatás a garancia arra, hogy jól érezzem magam az adott helyen, ráadásul így emlékszem is arra, hogy hol jártam, mit csináltam.

Hogy tényleg ünnepeljünk, nézzünk meg hármat az évben készült videókból. Plusz egyet, ha valakinek belefér. :)

1. Mi Vida - a kedvencem, nagyon jó volt az a kiállítás. És imádom a Bat for lashes-t.

 

2. Feszítsd ki - Ez szintén egy megnyitó, a Viltin Galériából. Itt láttam először Koncz András képeket, és azóta rajongó vagyok.

 

3. The Room #9 - Nem tudom miért, de minden hibája ellenére bírom ezt a videót.

 

Igazából szeretem az első két Panda Varietés videót is, vagy amit a Palais de Tokyo-ban lőttem, meg mindet, ami itt a blogban a jobb oldali sávban szerepel, de ez már szétfeszítené a kereteket. :D

És most nézzük meg a plusz egy videót, a legelsőt. Csak hogy tudjuk, honnan érkeztünk, és mert jó a zenéje is.

Köszönöm mindenkinek, aki megnézi őket, minden tippnek és tanácsnak örülni fogok a következő évben is.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr521470801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.10.29. 19:25:21

nagyon jók, komolyan, igazzi kúl oldalakon láthatók pont ilyenek. a nép előadókat és számcímeket akar! te vágod össze zenével? és melyiken szerepel a hírneves camera(wo)man?:P

Critmiss 2009.10.29. 21:54:53

@O'Seamus: Tzuki vagy, köszönöm. :) Én egyiken sem szereplek, és igen, én vágom össze zenével.

Az előadókat és a számcímeket direkt nem szoktam kiírni, mert vannak olyan vélemények, melyek szerint ezzel megkönnyítjük a letöltéseket.
De ha megírod, hogy melyik érdekel, vagy akár ha mindegyik, én elküldöm neked levélben őket. Akár az összeset is. :)
süti beállítások módosítása