Critical Miss

Álláskeresési bakik

2010. március 24. 07:41 - Critmiss

Két kezdeti kis bénaság jutott eszembe az álláskereséssel kapcsolatban: az egyik, hogy amikor először kerestem munkát egyetemista koromban, nem küldtem el rögtön a CV-met az első levéllel, hanem írtam egy levelet arról, hogy érdekel az állás és ha nekik is oké, mihamarabb elküldöm a CV-met is. A Havaria Press azon kevesek között volt, akik visszaírtak: hát akkor küldje el "mihamarabb" az önéletrajzát. :DDDDDDDD

Később, amikor gyakornoki helyet kerestem, egyes levelekben használtam a "ha látnak bennem fantáziát" fordulatot. Mondanom sem kell, hogy egy olyan helyre vettek fel, ahol ez nem volt benne a levélben.

Ti milyen ordas nagy butaságot követtetek el munkakeresés közben?

3 komment
Címkék: tapasztalat

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr581857825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2010.03.24. 09:54:38

Mákom volt, mert mielőtt "rendes" munkát kerestem, diákként egy személyzeti tanácsadó cégnél voltam asszisztens. Azóta karrierem töretlenül ível felfelé :D :D

Critmiss 2010.03.24. 12:38:10

Ú, ez tényleg mázli. Ezek szerint mindenkinek HR-es cégnél kellene kezdenie. :)))

Másodperc 2010.03.26. 15:50:21

Nem mindet én követtem el, de angol és magyar nyelvű CV csatolása helyett egy angol nyelvű CV és egy póréhagymaleves receptje lett csatolva. Nem nő volt :) és megkapta az állást :)
süti beállítások módosítása