Critical Miss

Macskahasználat - videóval!

2009. február 11. 06:45 - Critmiss

 

 

Végre újra folytathatom a városhasználati projektet! Nem mondom, hogy egyáltalán nem voltak jó programok mostanában, de nagyon kevés volt belőlük, ezért nagyon jó eséllyel csúsztam le róluk. Mostmár alakul a dolog, meg az időjárás is. Úgyhogy felkerekedtem, és a gyönyörű vasárnapi napsütésben elmentem macskakiállításra. Indokom nincs, hacsak nem az, hogy jó kedvem volt.

Nem éppen ingyenes program (700 Ft), de szerintem ennyit megér, pláne, ha kisgyereket nevel az ember (az nem én vagyok :). Tele is volt a hely családokkal, akik végigfotózták és videózták az egész kiállítást.

A macskákból mondjuk annyira sokat nem lehetett látni, mert őket védendő rendesen el voltak szeparálva. Elég rezignáltan és fáradtan tűrték a feléjük áramló figyelmet, kicsit sajnáltam őket. Ahogy a videóban is látható, többen inkább elbújtak, hogy nyugiban aludhassanak.

Egyébként feltűnt, hogy iszonyú népszerűek a hatalmas macskák. Vagy a szőrük, vagy a testük nagy - sok kutyaméretűt is láttam. Nekem annyira nem jönnek be, inkább a kecses, vékony testű és hosszúkás fejű macskákat bírom, azokból meg itt elég kevés volt. Egerek és nyulak is voltak egyébként, plusz menyét.

Lássuk, hogy is volt a legutóbbi városhasználati projektnél?

Közönség

Többségében családok gyerekekkel, és fiatal párok.

Helyi adottságok

Sok hely volt, a rengeteg ember ellenére azért egész jól lehetett közlekedni.

Mit kaptam ettől

Sok-sok cukiságot!

Érdemes ilyen helyekre járni?

Abszolút.

 

Ui.: Közben amerikai barátnőim is elengedték magukat, csak ők kutyákkal.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr48930343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása