Critical Miss

Ultranaiv pr-es

2009. április 06. 07:17 - Critmiss

Egy nagyon érdekes levelet kapott többek között a Daily, amiben egy pr-es megírja, hogy új e-mailkezelést vezet be annak érdekében, hogy növelje a produktivitását és a kreativitását.

Az új módszernek az a lényege, hogy csak 11-kor és délután 4-kor csekkolja a leveleit, ezért ha valami nagyon sürgős, akkor fel kell hívni telefonon. És ahogy írja: a telefon egyébként is sokkal viccesebb.

Nem semmi azért...

A drága biztosan olvasta a Lifehackert vagy valami hasonlót és úgy gondolta, hogy majd ő átülteti a gyakorlatba a produktivitási tanácsokat. Pr-esként!!

Megnézném a válaszleveleket, amiket kapott. :)

Egyébként elképesztő mennyiségű levelet kapok én is, de bevallom, engem nem zavar annyira. Sőt, olyan mértékben utálok telefonálni, hogy hálás vagyok, ha valaki hozzám hasonlóan inkább az e-mailt preferálja.

Az e-mail visszakereshető, leellenőrizhető (igen, én többször végigkattintom a napi e-maileket a biztonság kedvéért) és kevésbé durván szakítja meg a munkafolyamatot, mint egy hívás.

És mellékesen, de hol említeném, ha nem itt: továbbra is azt mondom, hogy iskolai tananyaggá kellene tenni a gépírást. Biztos vagyok benne, hogy ezzel a skillel felfegyverkezve már kisebb gond lesz sokak számára az e-mailek feldolgozása.

Innen szedtem a képet.

Egy a helyzetre (legalábbis az első pár sorában) rímelő dal a Kaukázustól meghallgatható itt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr221048350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GMági 2009.04.06. 20:30:27

Már régen tananyaggá kellett volna tenni. Látszik milyen gyorsan reagál a magyar oktatás a világra.

Ha nekem anno Amerikában nem tanítják, tuti nem itt tartok ma. Több és jobb e-mailt, prezentációt, bármit írok kevesebb idő alatt. Gépírástudás=versenyelőny iskolában és irodában is.

Mondjuk, nem virágkötő lettem, akkor lehet nem örülnék ennek a készségnek ennyire. :-)

Critmiss 2009.04.06. 22:37:07

Pontosan! Egyébként szerintem mostmár egy virágkötő is tudná értékelni ezt a készséget - még ha nem is a munkájához, hanem például az ügyintézéshez van rá szüksége.

Critmiss 2009.04.06. 22:57:21

Egyébként még az jutott eszembe, hogy mekkora önszivatás naponta kétszer felvenni a levélben érkező feladatokat a listára.

Sokkal könnyebben elviselhető, ha valamennyire eloszlanak a feladatok - persze mindig van sürgős.

De hogy mondjuk délután négykor még újra ezerrel elkezdjenek pörögni a turbinák... elképzelhetetlen. Plusz felmerül a kérdés, hogy ezzel a metódussal meddig kell túlórázni vajon?
süti beállítások módosítása