Május 26-tól törvénybe ütközik Angliában a blogokon, fórumokon, és egyáltalán bármilyen csatornán a (jó)hírét kelteni bármilyen terméknek, ha nem egyértelmű, hogy az adott tevékenység megbízásra történik. Ehh.
Meglehetősen furcsa lesz a buzz marketing ügynökségek munkája. Ha lesz még olyan nekik. Hiszen így már semmi értelme az egésznek. Milyen már egy olyan fórumhozzászólás, amihez oda van írva, hogy "ez a hozzászóló az Unilever megbízásából írt a fórumba", vagy "a blogger a Pepsi kérésére posztolta ezt a hírt", vagy hogy egy magyar példát vegyünk "Ezt a pénztárcát az AXN vírusmarketing-kampányának részeként szórtuk szét - ReVISION".
Amikor az MTI és a kazinczbarcikai ősanya ügye felmerült, mindenki hitetlenkedett, hogy mennyire béna az egész, ilyencsakmagyarországonmerülhetfelkomolyan. Aztán jön a meglepetés egy brit rendelet képében.
Bónusz: fejlettebb demokráciákban is sokan bénán csinálják. :)