Critical Miss

Webkettőszerű site Szigetelőknek

2008. július 02. 13:15 - Critmiss

Már tavaly is nyaggattam a Sziget szervezőit egy jó kis programösszeállító site-ért, de nem hallgattak rám. Bevallom, az akkor éppen klassz honlapnak kikiáltott musorajanlo.hu tervezőivel is kapcsolatba kerültem a jobbító szándék által vezérelve, igaz az akkori feladatfelhalmozódások és a számítógépmentes lét miatt nem tudtam nekik részletesen elmondani a véleményemet, ami egyébként nem volt túl jó. Ezúton is bocsánat az elmaradt levelekért - ha esetleg valaha olvasnák.

 

Most néhány srác összedobott egy nagyon klassz oldalt a Szigetlátogatást tervezőknek, amiben az újszerű feature a hasonló ízlésű felhasználók, és az általuk kiválasztott programok mutogatása.

 

Az oldal az első pillanatban megtetszett valóban erős béta-jellege ellenére is, és rögtön regisztráltam is, ami egyébként gyanúsan, hihetetlenül könnyen ment.

 

A programok összeállítása is elképesztően könnyű, nagyon tetszett a kurzor érintésére igenné változó gomb, amivel a „kosárba” tehetem a nekem tetsző programokat.

 

Gyorsan össze is gereblyéztem mindent, ami megtetszett, és már alig vártam a következő lépést: a programok közötti hierarchia, és egyéb rendezési lehetőségek opcióját, a naptárban való megjelenítést. Ilyen azonban nincs az oldalon. Van ugyan lehetőség különböző naptárakba való betöltéshez, nekem sajnos nem sikerült, súgó pedig nincs. (Egyébként a Google Calendarral együtt érdekelne. Hahó!) És bizony sok hozzám hasonló lúzer van, akinek ez nem megy, ezért fontos lenne már a site-on egy ilyen felület kialakítása.

 

Szóval nem tudtam meg, hogy melyik általam kiválasztott programok ütköznek, a sátramban (az egyénileg kialakított „bevásárlólistámon”) még annyi sincs jelezve, hogy egyáltalán mikor mennek a koncertek.

 

Annyit tudtam csak felmérni a site-on keresztül, hogy nálam a szerda, a péntek és esetleg a szombat lenne a nyerő, bár pont csütörtökre tervezem, hogy kinézek. Plusz megtudtam, hogy lesz Brisa Roché.

 

Koncertválogatásra tehát teljesen szuperül megfelel az oldal, de szöszölésre már nem. Ja és amire jó még: randiszervezésre, már ha valaki ilyesmiben érdekelt. Más szempontból totálisan érdektelen, hogy ki mit tervez megnézni, de persze itt inkább rólam van szó, biztos izgi dolog.

 

Minden kisebb és nagyobb hiba ellenére azért nagyon köszi az oldalt, hősök vagytok. És lécci adjátok el az oldalt a Sziget szervezőinek, hogy ne csak koncertek, hanem minden program között lehessen válogatni.

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr83549510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.02. 14:35:54

mi azo, hogy klassz? ha egy weboldal beszól a böngészőmnek, hogy nem támogatott, az nem lehet klassz. ez alap

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.02. 14:44:04

jajajaaaj. Mit használsz?

notyour 2008.07.02. 14:51:58

1. webisztan.blog.hu/2007/08/08/hogyan_ne_maradjunk_le_a_koncertekrol_a_

2. akinek annyi fantáziája van, hogy még egy rendes blog nevet sem tud kitalálni, inkább lopja, annak.....

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.02. 15:55:31

Nem tudom, mit akarsz ezzel mondani.

Marci 2008.07.02. 16:01:15

Szerintem igen merész dolog egy szolgáltatást teljes egészéban lopott tartalomra építeni.

És ugyan mitől webkettes? Mert a júzer bejelölheti, hogy ő is megy REM-re, és akkor ott van az arcképe?

Nem láttam még embert a Szigeten, aki napokkal előre tervezett volna, hogy egy koncerten majd találkozik valakivel, ezek ad hoc módon dőlnek el. Meg amúgy is, életszerű az, hogy este 10-kor valakivel összefutok a Nagyszínpadnál...?

lápi lidérc 2008.07.02. 16:01:31

Mi az a szigetelő? Egyfajta építőipari szakmunkás?
Miért nagybetű a címben egy melléknév?

A helyesírási szabályzat fent van a MEK-en.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.02. 16:10:53

Marci: egyébként valóban - nem mondható teljes joggal webkettesnek, hiszen sok olyan funkció nincs meg benne, amitől teljesértékű lenne a site.

Én egyébként napokkal előre tervezős típus vagyok, szóval nekem szükségem lenne egy ilyen oldalra.

Mesélj már nekem erről a lopás-dologról, nem tudok semmit.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.02. 16:12:11

Lidérc: mivel emlékszem egy korábbi töknormális hozzászólásodra, a kedvedért kijavíthatom a címet. De csak, ha tényleg szeretnéd. :)

minekisazegész 2008.07.02. 16:48:06

OMG WTF mi ez a izé? Mindenki olyan nagy web2 szakértő lett hirtelen attól, hogy látott már blogot. A másik kedvencem a kereső optimalizálás. Gyerekek, játszadozzatok csak...

Marci 2008.07.02. 16:56:16

Programadatbázis, kapcsolódó linkek, biográfiák.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.07.02. 17:15:58

Jaaaa, hát erről érdemes beszélni, bár én nem mondanám mindenre azt, hogy lopás.

Marci 2008.07.02. 17:45:41

Erről szerintem nem érdemes beszélni, a szerzői jogról szóló törvény részletezi.

Sziget.FM 2008.07.03. 19:21:49

Köszönjük a kritikákat, ez mindig jól jön egy induló oldal fejlesztőinek.

Hammer, milyen böngészőt használsz? egyedül IE6 alatt tudunk arról, hogy néhány dolog nem úgy működik ahogy kellene.

Az oldal hasznosságáról annyit, hogy jól tud jönni, ha belefeledkezel egy régi ismerőssel való sörözésbe vagy a csocsózásba, és érkezik az SMS hogy az egyik kedvenc bandád itt meg itt fellép fél óra múlva.

Üdv,
Sziget.FM Team

Critmiss 2008.07.05. 17:05:42

Szia Sziget.FM Team, örömmel láttam most az oldalatokon, hogy van valami súgószerűség blog formájában.
Egyébként aztán egyszerűen csak iCalba tettem az összeállított programot, nem vacakoltam a Gmail Calendarral.
süti beállítások módosítása