Critical Miss

Kertemben jártam

2008. július 04. 07:37 - Critmiss

Az Ellátó az utóbbi időben a kedvenc helyem volt, mint régen a Castro vagy a Ráckert. Ezért aztán örültem, hogy nyári helyet is nyitnak, és viszonylag hamar el is mentem megnézni. De a kajapultnál eléggé kiábrándultam - félbevágott baguett hússal igen sok pénzért és a többit, ami egyszerű csalamádé vagy uborka, vedd meg hozzá pluszban? Nanemáár.

Itt igazából véget is ért a sztori. Utána már nem szórakoztam nagyokat Korda Gyurin és a többi retro lemezborítón a mellékhelyiségeknél a falon, és egyáltalán: nem igazán találtam semmit a helyben, amit hangulatosként tudnék megjelölni.

A kiszolgálás egyébként elég kedves, bár nem a leggyorsabb. Lehet, hogy elmegyek még, de nem tudom, hogy jobban fog-e tetszeni, mert kicsit nehezen viselem már, amikor egy egyszerű embertömeg-növelő vagyok, aki perkál. Hogy mit kapok cserébe, az meg már mindegy.

Én szeretek vendég lenni. Szeretem, ha nem azért fizetem ki a mostmár egyes helyeken hatszáz forintot egy sörért, hogy aztán minősíthetetlen körülmények között szabaduljak meg tőle, és szeretem, ha rendes ételt kapok azért a kva sok pénzért, amiért nap mint nap én is megdolgozom.

Kicsit úgy érzem, hogy ezek a kocsmáros srácok elvetették a sulykot. Ez egyébként nemcsak a Kertemnek szól. Ezért nem tetszik a Szimplakert, vagy a Corvintető sem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr81550465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása