Critical Miss

Divat lett a ragtapasz

2008. augusztus 11. 07:30 - Critmiss

Be kell vallanom valamit: ha egy kis sebet, karcolást szerzek valahogyan, azt én szeretem. Olyan, mintha valami nagyon vagány dolog történne velem, mintha egyenesen én lennék Angelina Jolie. És ugye csak akkor kell leragasztani, ha nagy a cucc, egyébként meg nem zargatjuk. Csak mutogatjuk. :)

Nos, ezzel úgy látszik, hogy nem vagyok egyedül: Alexandre Herchcovitch piacra dobott mindenféle ragtapaszokat, amiket aztán elkezdtek hordani a celebek.

Egyesek lefitymálják az egészet, mert sokan úgy hordják ezeket, hogy nincs is sebük. Nade most őszintén: az sokkal betegebb lenne, ha valaki azért szerezne sebet, hogy egy Herchcovitch tapaszt feltehessen magának.

Én bírom. Igaz, csak akkor hordanám, ha valamilyen sebet szereznék. Legfeljebb csak valami tudattalan késztetés miatt esetleg ügyetlenebbé válnék, khm...

Már csak öt év, és itthon is lesznek designer ragtapaszok dögivel. Egyébként ha valaki mégiscsak látna ilyet, mindenképp szóljon!
 

Szólj hozzá!
Címkék: amerika divat trend

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr98607503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása