Critical Miss

Nyílt levél a bloggerekhez

2008. október 16. 06:49 - Critmiss

Drága bloggertársaim!

Ha nevezhetlek így titeket. Én itt dolgozom ezerrel, ti minden valószínűség szerint ott töltekeztek információval és szendviccsel, meg névjegykártyákkal az Internet Hungary-n a Balaton morajlásával a fületekben. Ezzel nincs is baj, csak közben információéhség van itt, Budapesten. Kattintok ide, kattintok oda – semmi. Még azoktól sem, akik már beharangozták és mondták, hogy elmennek és milyen jó. 

Miről maradtam le? Van valami szuperblog, ernyőként vetülve rá az eseményre, csak én nem tudok róla? Vagy most annyira érdekes az egész, hogy mindenki csak kapkodja a fejét és emészti az újabbnál újabb információkat?

Mi történt? Miért nem írtok? Vagy ha fogtok is, miért csak két nap után?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr80715787

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja 2008.10.18. 15:27:03

Rendszergazdabuli TihanybanVégtelenül nagy elfogalaltsághalmaz miatt szinte csak az esti szórakozás idejére utazott a Kreatív tudósító-különítménye Tihanyba, az Internet Hungary konferenciára. Szerencsére másoknak volt ideje a szakmai programokra is, Poll…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barna 2008.10.16. 10:50:01

Én is kerestem, és nem találtam friss híreket.
Nagyon nagy volt a csend a két nap alatt...

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.10.16. 14:00:22

Elég furcsa, nem? Vajon mi lehetett az oka? Hihetetlenül jövedelmező, ezért inkább saját részre megtartott infók? Hallgatásra kötelező kötbér? Kelemen Anna?

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.10.16. 21:36:57

Mintha ötször annyi ismerős lett volna mint tavaly, így a magam részéről előadásra is alig jutottam be. Idén nem volt hivatalos blog sem. Viszont Pintér Robesz elég sok ea-ról írt: cawi.blog.hu/

Critmiss 2008.10.16. 22:48:59

Basszus, egy embert hagyok ki, erre tessék. Köszi az infót! :) Majd remélem, te is írsz. (mindjárt lecsekkolom, hogy délután óta változott-e valami)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.10.17. 07:42:00

Sajnos nem fogok írni, mert amikre bejutottam, azok annyira nem fogtak meg :( Nem is jegyzeteltem, anélkül meg félkarú rabló vagyok... vagy inkább kartalan :))

pollner · http://soreo.biz 2008.10.17. 17:43:45

Én idén nem ígértem élő blogfolyamot (nagyon munkás és belátom, messze nem annyira informatív) és be is tartottam ígéretem. (Egyébként is csak rövid mintavételezésre voltam lenn.)
Érdekes, hogy a többi blogger lelkesedése is mostanra hanyatlott le, illetve maga az IH sem működtetett saját blogot.
Egyébként szerintem az internettel foglalkozó blog helyett Tihanyból is inkább egy jó kis társasági- vagy pletykablogot kellene írni. Az IH úgyis egyre több ember számára nem szakmai, hanem társasági esemény. (Persze kellemek azok az előadások, hiszen egyébként nem mennének el az emberek Tihanyba csevegni. Alibi, alibi, de mégis. (Ezúton csókoltatom azt a 30 embert, aki az ebédidő, a napsütés és a sok ismerős ellenére is meghallgatta a Paranoiás és terrorista újságírók c. beszélgetést!

Critmiss 2008.10.18. 09:28:43

Igen, én sem értem, hogy miért hagytak ki pont egy internetes konferenciából egy ilyen csatornát.

És nagyon örülök, hogy te mondtad ki ezt a társasági blogos dolgot. :) Szerintem is jó lenne. A Szívlapát például tudta volna hozni ezt a hangulatot, de érthetetlen módon most nem tudósítottak. Lapzárta közeleg?

Szigeti Péter · http://szivlapat.blog.hu 2008.10.18. 14:10:57

Szia Zazie,
tök jogos. Nemhogy közeleg, hanem teljes erejével itt van a lapzárta, minek következtében kicsit megcsúsztunk, de igyekszünk még gyorsan bepótolni, legalább a társasági részét. :)

Critmiss 2008.10.18. 14:29:43

Á, így már akkor érthető a dolog. Emberek vagyunk, mindenki elcsúszik néha. :)
süti beállítások módosítása