Critical Miss

Reklámporta

2008. november 04. 07:36 - Critmiss

 

Reklámportások, szevasztok! Először nem értettem, miért kapom a linket, aztán egyszercsak szembesültem magammal.

Mindennek ellenére :) ez egy tökjó site, és ha valaki új RSS-forrásokat keres, tele van már a Toolbarja feedekkel, lusta rendezgetni a Netvibes-t, vagy pont hogy azt sem tudja, mi az RSS, akkor érdemes beállítani a Reklámportát nyitóoldalnak. Meg korrektül néz ki, ami még mindig eredménynek számít.

Tetszik, hogy beindult a Neo és elkezdte egy helyre gyűjteni a magyar kommunikációs szakma tudásbázisát. A Médiapédia volt az első, aztán azon belül nemrég a wikis próbálkozás jelent meg és most ez a kezdőoldal a legfrissebb. Rendben van. Csak így tovább!

A következő feladat előtt pihenésképpen nézzétek meg ezt az üdvözlővideót.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr42741614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.11.04. 11:52:18

Biztos én is lelkendeznék, ha nem csak egy linket kaptam volna saját doboz helyett, amit egy halott blog (bülbül) simán megkapott. Persze a személyes sértettség mellett meg kell említenem, hogy az onlinemarketing blog is csak egy linket kapott, amit már inkább nem is minősítenék :) A neo megint szigorú szakmai szempontok szerint válogatott.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.04. 13:19:12

Ezen én is filóztam. Először én is a frissítési gyakoriságra gondoltam, aztán elvesztettem a fonalat, mert például az sem érthető, hogy Doransky miért nincs dobozban.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.04. 13:32:36

Lehet, hogy inkább azokat rakták ki dobozba, akik kevésbé ismertek. Jó, Guy Kawasakinál megdől az elmélet. Nem lehet rögtön tökéleteset villantani. :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.11.04. 13:54:58

Tudom, rosszhiszemű vagyok =:)

Zsu 2008.11.07. 13:39:21

Sziasztok!

Zazie, köszönjük a pozitív postot, örülünk, nem is számítottunk rá, tényleg, ritkán kapunk ilyeneket :) Már megérte megcsinálni az oldalt! :) Szeretnénk, hogy valóban hasznos legyen, és tényleg kezdőoldalként funkcionálhasson, ezért minden építő javaslatra nyitottak vagyunk.

Rabbit, a blogod nem volt kérdés, hogy kikerüljön az oldalra. Szívesen kitesszük rss boxba is. Egyébként a temaitka alapján (bár hangsúlyozom, csiszolás alatt az oldal) nem akartunk nagyon online-os irányba elmenni, inkább egy átfogóbb reklámos-médiás gyűjtőoldalt készítettünk, a specializált blogokat ezért nem tettük be alapból rss-be. Ne legyél rosszhiszemű, tudod a mail címem, keress bátran, lemeccseljük :)! (meg ha az összes puskaport ellőjük, hogyan lesz online tematikus reklámporta mutációnk? :))) )
Üdv,
Zsu, neo Content

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.07. 13:50:23

Hoppá-hoppá, itt tervek vannak! :)

Zsu, hát én köszönöm. :)

Zsu 2008.11.07. 13:58:05

Az Onlinemarketing blog bekerült egy online-nal foglalkozó blogos, statikus link boxba, de a koncepció miatt ez a doboz most nem került aktiválásra. Mivel hiányoltad, kitettem a kapcsolódó blogok közé, és az ajánlások függvényében (szerencsére kapunk sokat és folyamatosan, az info{kukac}reklamporta.hu-ra lehet küldeni) kiegészítjük az oldalt.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.07. 15:03:03

Hm... én most úgy látom, hogy kettő van az onlinemarketingből.

Egyébként jó ez az ajaxos lenyithatóság, amit most csináltatok a fejlécbe.

Zsu 2008.11.10. 11:49:27

Valóban, túl szorgos voltam :D köszi! Van még pár hasznos fejlésztés a tarsolyban, reméllem, az is bejön majd. Küldök értesítést, ha aktiváltuk.

Critmiss 2008.11.10. 13:06:15

Oké, köszönöm előre is. Egyébként írtam nektek levelet is, de valahogy visszadobta a rendszer.
süti beállítások módosítása