Critical Miss

Javaslatok online programmagazinok részére

2008. november 10. 07:46 - Critmiss

Itt most elsősorban az Exit magazinra gondolok, mert mindig azt olvasom és online is mindig azt használom. És egyébként is ők voltak olyan rendesek és leleményesek, hogy külön kigyűjtötték az ingyenes programokat, hogy ne kelljen annyit keresni. Így aztán sokkal könnyebben megtalálom a soron következő célpontokat a városhasználati projekthez.

A gond viszont az, hogy az oldal azért elég nehezen használható. Arra jó, hogy ha mondjuk felhív az egyik barátom, hogy kéne valamit mozizni este hétkor, akkor gyorsan kikeresem és megvan, azonban ha előre akarok tervezni és bizonytalan vagyok, már sokkal nehezebb a helyzet, mert technikailag semmi nem könnyíti meg a dolgomat. A site egyszerűen csak információs katalógusként működik, saját kis papírfecnik vagy jegyzetfüzetek kiegészítéseként.

Ennél viszont sokkal többre lenne már szükség. Mert mi történik az információkkal, amiket kidob a rendszer? Abszolút semmi. Nincs lehetőségem arra, hogy elraktározzam magamnak, hogy esetleg fontossági sorrendet állítsak fel, vagy hogy értesítést kérjek. Térkép funkció? Ugyan már. A maximális segítség a kikeresett program szervezőjének a linkje, aztán csókolom. Hát akárhogy is nézem, ez nem túl sok.

A Port.hu már próbálkozott ilyesmivel, én nagy örömmel regisztráltam is, de teljesen használhatatlan az egész. A többieknél sem látok semmilyen ezirányú fejlesztést.

Ebben a helyzetben mit lehet tenni? Sorra nyílnak a fülek a browserben, a végére teljes az összezavarodás, és mit csinál a user? Egyenként kimásolja az egészet egy word-be. Nagyon rossz esetben még ki is nyomtatja, ha átláthatatlanul izgi hetet talált. Hát elegáns, mondhatom.

Alapvető lenne szerintem egy regisztrációhoz kötött rendszer, ahol a delikvens saját kis programlistákat tudna összeállítani, és ha szeretné, akkor értesítést is kaphatna. Plusz amiket fentebb említettem. Share vagy szavazás funkcióról már nem is merek álmodni, pedig arra is szükségem lett volna már, mert már több barátom is ráizgult a város ingyenes használatára.

A lehetőség tehát adott a többiek lekörözésére. A Sanoma erre simán ráállhatna, hogy lenullázzon mindenkit, illetve a többiek ezen keresztül próbálhatnák ledolgozni a hátrányukat.
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr80758499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ittegy 2008.11.10. 10:39:24

Szia,

ezt ismered?

www.cityweekend.hu/

elég jól be lehet lőni, h mi alapján szűrjön, értesítsen, (rss, mail)..

üdv

Critmiss 2008.11.10. 13:11:46

Ejj, látszik, mennyire előítéletes vagyok, ha nem annyira csilivili egy oldal. Tényleg egész jónak tűnik, bár bevallom, fogalmam sincs, hogyan találhatom meg az ingyenes, fura programokat. Rákerestem az "ingyenes" szóra, de még júniusi cikket is kidob, szóval nem annyira használható ebből a szempontból. A "fura" szóra nem kerestem rá. :)
De köszi a tippet, legalább megtudtuk, hogy a kicsit között már vannak értelmes próbálkozások.

ittegy 2008.11.10. 16:31:25


ja, ahogy láttam a szűrőknél lehet beállítani, a bal oldali sávban:
www.cityweekend.hu/budapest/events/

és ott a szerkesztői stb alatt. de isten igazából én rss-ben szedem le, ott is kiírja, ha vmi érdekel, akkor felmegyek. mert ajdák az infókat, rendesen.

üdv

Critmiss 2008.11.10. 20:52:47

Köszi szépen. Már majdnem jó, de még mindig nem találtam ki, hogyan kellene leválogatni.

ittegy 2008.11.10. 21:26:38

csak összejön, én a következőképpen csinálom:
események, ingyenes események szűrő, és akkor még ezen belül is válogathatok, hogy szerkesztői ajánlat, vagy szerkesztői ajánlatok. szóval én a szűrőkkel játszom.

süti beállítások módosítása