Critical Miss

Az ügynökségek helye

2008. november 12. 06:58 - Critmiss

Még régen, amikor munkát kerestem, gyakran ütköztem abba a problémába, hogy a különböző kommunikációs ügynökségek a leglehetetlenebb és legnehezebben megközelíthető budai helyszíneken tanyáznak. Eleinte még próbálkoztam, konkrétan két ilyen furcsa növénynevű, kanyargós és lejtős utcába mentem el, de igazából már az úton odafelé is tudtam, hogy ha utánam dobnák az állást, akkor sem fogadnám el.

Mert mégis, miért olyan jó, ha télen életveszélyes és lényegében lehetetlen bejárni dolgozni? Meg ha halálosan kialvatlan a munkaerő? Miért olyan nagy szám, ha közepesen jó állapotú villában vagy társasházban kell megpróbálni professzionális munkahelyi környezetet teremteni?

Többeket is megkérdeztem, és az az érv lehetett volna valamennyire érthető, hogy Buda az egy reprezentatív környezet. Aha. De ha általában az ügynökségi munkatárs megy az ügyfélhez, akkor miért is számít? Előny lehet még, hogy van némi zöld. Tényleg vicces kiállni a teraszra egy kávé mellett, de talán nem ez az elsődleges. Lehet még az érveken gondolkozni, de valószínűleg egyik sem lenne meggyőző. Ezt én most így előre megmondom. :)

Szerintem sokat elmond egy cégről, hogy mennyire érdekli, hogyan és mennyi idő alatt tudják megközelíteni a munkahelyüket az alkalmazottak. 

Nekem eddig szerencsém volt, mert az eddigi munkahelyeim BKV-val simán megközelíthetőek voltak viszonylag rövid idő alatt. De azért ha megnézzük, még nagyon sok ügynökség van, ami a Greytől eltérően még mindig csak a főnök terepjárójára van optimalizálva. Erről szerintem le kellene állni.
 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr75762119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

advocate · http://advocacy.blog.hu 2008.11.12. 11:27:13

Az pl. jó, ha az ügynökség közel van szerkesztőségekhez ;)

Gedaljahu 2008.11.12. 14:59:13

Nem az lényeg, hogy Buda vagy Pest, hanem milyen távol van tőled és milyenek a munkakörülményeid. Saatchi, Scholtz&Friends, Leo Burnett, McCann, Starcom, Zenith, OMD, Mindshare, MEC - egytől egyig normális helyeken. Gondolkodtál már távmunkában?

Letti 2008.11.12. 16:02:34

ezek szerint te se dolgoztál még a belváros szívében a szmogban és dzsuvában, ahol nem lehet ablakot nyitni (már ha van az irodában egyáltalán) és mindenki beteg a légkonditól...budai kis utcák 1000szer jobbak

Gedaljahu 2008.11.12. 16:43:37

Letti én nagyon-nagyon örülök, hogy Budán dolgozhatok. Azért az hozzátenném, hogy a XIII., (nem Newzséland) Reitter Ferenc utca 132.-ben nem volt rossz dolgozni (viszont sokat kellett utazni.)

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.12. 17:44:53

A légkondi tényleg gond, dehát az Budán is gond. Egyébként meg nekem tökmindegy lenne, hogy belvárosi dzsuvában vagyok, mert úgysem nézek ki az ablakon, hanem nyomom, mint a vakegér. És ezzel gondolom sokan vannak így. Mondjuk a reklámügynökségi kreatív munkatársak már bajban lennének... De azért sok jó kávézó van a belvárosban, ahol simán lehet ötletelni. És azért az nem kellemetlen. :)

muellah · http://muellah.com 2008.11.12. 20:53:07

a naphegy téri kispados, füves kert + kutyák azért nem volt rossz @ Publicis

Critmiss 2008.11.12. 22:01:26

Az azért nem olyan durva.

striker 2008.11.13. 12:35:56

Pest. Belváros. Az sem mindegy, hogy hová lehet beülni enni, inni, aludni. Én pl. örülök, hogy itt vagyunk. Nem bírnám ki, hogy állandóan ételt kell rendelni és egy kicsi konyhában vagy épp az asztalod mellett kell kajálni.
Mondjuk itt nekünk nem lesz gárdenpartink...
Egyébként egyszer megérne egy bejegyzést valami szakmai blogon, hogy hogyan kell kinéznie egy ügynökségnek (pontosabban az irodájuknak) 2008-ban.

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.11.13. 14:31:08

Navégre valaki. :) Meg akkor majd szólok valamelyik szakmai bloggernek, hogy írja meg ezt az iroda dolgot. :D

Mági 2008.11.15. 21:18:39

Mi kis ügynökség, és a Visegrádi utca elején vagyunk. Nem mondom, kutyaszarból van rendesen, de legalább bármit (posta, ebéd, csodakávé, bank, irószer) el kell intézni, max. 7 percnyi járóföldre van. Mint mindenes cégvezető, igen gutaütést kapnék, ha a budai hegyekben fél napot kéne autókáznom ezekért.

advocate · http://advocacy.blog.hu 2008.11.18. 10:50:21

Mági, ha a Visegrádi 18. alatti kávézóról van szó, irigyellek :)
süti beállítások módosítása