Critical Miss

Annál jobb itt nem jött össze

2008. november 13. 07:06 - Critmiss

Hát tegnap kicsit megszívtam a városhasználati projektemmel. Már nagyon régen kinéztem magamnak a következő eseményt:

Annál jobb itt, minél rosszabb

Vendégek: Víg Mihály, ef. Zámbó, Müller Péter Sziámi, Menyhárt Jenő. A beszélgetést vezeti: Kerényi Tamás szociológus

Helyszín 
Csillaghegyi Közösségi Ház 1032 Budapest, San Marco utca 81.

Időpont  
2008. november 12. 19:00

 

Ezt az Exitről szedtem le. Helyismerettel rendelkező játékosok biztosan rögtön kiszúrják a hibát, nekem sajnos el kellett mennem a jelzett címre ahhoz, hogy megtudjam, mi a gond. A San Marco utca és a Csillagkapu az két teljesen különböző dolog.

Szóval nem jött össze, bár legalább láttam az Óbudai Művelődési Központ épületét. Elég furán néz ki. Egy emelet, majdnem négyzet alap. És tele volt emberekkel! Egy kis ízelítő amolyan Andreas Fogarasi módra:

(Egyébként én muszájból vagyok a Vimeón, de nem is fogok tartósan visszamenni a Youtube-ra. Szerintem sokkal rondábbra butítja a videókat.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr35766158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása