Critical Miss

Azta! (frissítve)

2008. december 23. 17:27 - Critmiss

Bár most belassulás van munkafronton, én éppen a mellékprojekteken dolgoztam, úgyhogy kicsit később mentem lazításként a Kreatívra.

Amit ott találtam, felülmúlt minden képzeletet. Nézzétek meg ti is.

Mindenesetre - hogy is mondjam - odavagyok. És mielőtt elérzékenyülnék, csak egy rövid "köszit" szeretnék mondani, hogy ne legyek túl teátrális, és még egy "csak így továbbot".

Köszi! Csak így tovább! :)

Frissítés:

Nem tudtam megállni, és összegyűjtöttem pár videoklipet Thank You témában nagy kedvencem, a B-oldal mintájára Pop Nemecsek szakmai segítségével.

1.

 

2.

3.

4.

 

5.

4 komment
Címkék: cool pozitív szuper

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr33838684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása