No lássuk csak a kishíreket, vagy azt, amire nem volt idő:
A Nagy Újság kritikusa szerint is az a helyzet, hogy Madonna most nem annyira "innovatív vállalat": nem a legtutibb új trendeket szimatolta ki, hanem totál befutott (és ronggyá játszott) zenészeket és producereket kért fel a kooperációra. A kritikus szerint ez nem annyira szuper, de egész őszinte.
Szerintem meglepő ez a tutizmus, valami bátrabbra számítottam volna. Most komolyan: Timbaland? Minden videoklipben neki riszálnak a csajok, meg Pharrell Williamsnek. Ilyen még a Snoop, de szerencsére Madonna is belátta, hogy ő már túl gagyi lett volna. (
New York Times)
A Greenpeace most az olimpiai játékok szponzorai ellen akciózik. Riportot hoz nyilvánosságra arról, mit tettek a környezetért, illetve annak kárára. Emellett azt is megtudhatjuk, hogy Európában szeretnek kampányolni, mert itt még szabad, másrészt pedig sikeresnek ítélték meg az orángutános akciójukat. (
Brandrepublic)
Bár New Yorkban létrehoztak biciglisávokat, az autósok ezt egyáltalán nem veszik figyelembe. Ezért néhány aktivista elkezdett igazi forgalmi jelzésnek ható felfestéseket készíteni, hátha ez majd segít. Szóval nem vagyunk egyedül a problémáinkkal. (
New York Times)
Cuki és szuperhatékony kütyü az iPodról iPodra töltésre: MiShare. (
The Coolhunter)
Update: Elképesztően jó gyűjtemény a legfontosabb webkettes innovációkról. (
Trend Hunter)
Nemsokára elindul Lilly Allen zenei chat műsora, ahol a különböző site-okon (MySpace, Facebook, Youtube, Flickr) beküldött kérdésekre, képekre, videókra válaszol, ill. reagál a leányzó. BBC Three műsor lesz. (
Trend Hunter ez is)
Ha kaptál egy ékszert a volt pasidtól, de nem akarod már hordani, mert rossz emlékeket ébreszt, add ell az exboyfriendjewelry.com-on. A szakítós történeteidet is megoszthatod. (
Trend Hunter 3)