Békésen békávéztam, békávézgattam, amikor egyszercsak a “kapaszkodjanak”, meg az “adjákátahelyüket” után kitört a sportvarázs és idétlen szlogeneket kellett hallgatnom. Konkrétan REKLÁM hangzott el, míg “közösségi közlekedési szolgáltatást” vettem igénybe. Azt hittem, hogy egy elb@szott sci-fiben vagyok, de minimum keveset aludtam.
El nem tudom képzelni, miből gondolták, hogy az ilyesmit majd tolerálja a “közösség”?
Ha reklámokkal pakolják tele a járműveket, vagy ha berlini módra kijelzőn futtatják őket, nekem mindegy, mert legfeljebb nem nézek oda. De amikor a hallójárataimba hatolnak a felhatalmazásom nélkül, akkor úgy érzem, hogy jogtalanság történik velem.
Két kérésem van a BKV-hoz:
1. Soha többé ne játsszon le audioreklámokat a járatain.
2. Ha mégis megteszi, adja olcsóbban a jegyeket!
A Wall Street Journal új rovatot indított power asszonyoknak. Itt minden megvan, amit egy szigorúkosztümös nő szívesen elolvashat: karrier és család összeegyeztetése, sikeres női pályák, munkahelyi helyzetek kezelése, (elvileg) lifestyle stb.
A cikkeken kívül vannak blogok, videók amik egész jók. Ahogy elnézem a kommenteket és a fórumot, egész sokan olvassák, és a professzionális, szigorú tartalomhoz illeszkedve igen moderáltan szólnak hozzá.
Biztos voltak lapok, amik már korábban is megszólították ezt a célcsoportot, de ennyire rájuk szabva én még nem láttam médiumot. Általában dominálnak a rúzsok és a ruhák, meg a “nem számítanak a ráncok, de azért ne öregedj” típusú tartalmak.
Ráadásul a nagy lap tartalmaival össze van drótozva rendesen, mindenhonnan visszaléphetsz a férfias témákhoz. A lap készítői szerint a site széles spektrumot fed le, sokfajta nőnek szólnak, de ezzel én vitatkoznék. Azért CEO-ként lehet, hogy olvasnám.
(via PR Week Online)