Critical Miss

Egocentrikus játék

2009. január 22. 07:05 - Critmiss

Volt ez a hír a Kreatív Online-on, hogy elindítottak egy Kommunikációtudományi Nyitott Enciklopédiát, ami a célkitűzések szerint "megbízható információforrás, a kommunikációs képzést támogató, hivatkozható eszköz, szakirodalom, a szakmai sztenderdek megteremtésének egyik legfontosabb fóruma" lesz.

Nem tudom, lehet, hogy nem gondoltam kellően bele, de nekem rögtön az jutott eszembe ezzel kapcsolatban, hogy miért nem szövetkeztek a médiapédiával? Igaz, kicsit át kellett volna pozicionálni az utóbbit marketing és média tudástárról kommunikációs tudástárrá, dehát az nem lett volna gond.

Az megvan, hogy az egyik non-profit, a másik meg for-profit, és csúnya nagyvállalatok vannak a támogatók között, de erre hivatkozni egyrészt nem menő, másrészt a Neo site-ja azért már ismert a szakma köreiben is, meg hellyel-közzel használva van, nem utolsósorban ki is néz valahogy... szóval egy működő infobázis és nem látom bevállalhatatlannak.

Azzal, ha csatlakoznak, lehet, hogy jót tesznek a Neónak, de az miért is lenne baj? Szerintem egymást erősíthetnék, egy helyre lenne összegyűjtve a sok hasznos okosság... ezért én azt mondom, hogy ez így pazarlás. De nyitott vagyok az ellenérvekre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr97882509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsu@neo 2009.01.22. 19:23:00

Szia!
Hasonló gondolatok jutottak eszünkbe nekünk is, amikor a közleményt olvastuk. Megkeressük a szerkesztőket, és felajánljuk az együttműködést. Én az átpozícionálás szükségességében sem vagyok meggyőződve, mivel a KTNYE inkább a tudományos érdeklődésű közönséghez szól, a Médiapédia pedig szélesebb célcsoporthoz, ugyanakkor jól ki tudná egészíteni egymást a két tartalom. Mi nyitottak vagyunk, meglátjuk, hogyan alakul tovább.

Critmiss 2009.01.22. 21:38:22

Szia Zsu! Örülök, hogy ti is így gondoljátok, nagyon szuper lenne, ha sikerülne valamit kitalálni. Szurkolok!
süti beállítások módosítása