Critical Miss

Te is szereted a reklámokat

2009. március 13. 07:25 - Critmiss

Még korábban írtam arról, hogy várom a reklámszüneteket a műsorok alatt. Nos, két kutatás szerint ezzel nem vagyok egyedül, igaz az emberek többsége csak tudattalanul boldog a szünetektől.

Hogy miről is van szó? Az említett kutatásokban megnézték, hogy az adott élmény megszakítása milyen hatással van a tapasztalatra? Az eredmény röviden: legyen az alapélmény, sőt a szünet jellege is pozitív vagy negatív, a szünet előtti érzés felerősödik. Ha tehát mittomén a Kaliforgiát megszakítások nélkül nézném, nem élvezném annyira, mint reklámokkal.

Természetesen nemcsak reklámokkal lehet fokozni a hatást: bármilyen szünet jó élményfokozó. Ezt bizonyítja az is, hogy akinek digitális TV-je van, az is gyakran leállítja a műsort.

A szünetek egy dologra nem hatnak jól: a flow-élményre. De az úgyis ritkán éri az embert.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr26986348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.03.13. 16:23:11

Az indiai mozikultúra például arra van ráállva, hogy a gyakran 3-4 órás bollywoodi filmek közben mozognak, beszélgetnek, eszegetnek, társadalmi életet élnek. És tényleg, amilyen idegesítő volt amikor bejött pár éve a megszakításos rendszer, olyan nyomasztó most amikor leülök megnézni az HBo-n egy teljes filmet:)

Critmiss 2009.03.14. 21:39:12

Ugye hogy ugye? Örülök, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Egyébként ha jól emlékszem, az olaszok szünetet tartanak a moziban. Lehet ismerkedni, meg minden. :)
süti beállítások módosítása