Critical Miss

Ha hirdetőket szeretnél

2009. április 08. 07:22 - Critmiss

Drága, drága sales-es kollega!

Ezerrel dolgozol azon, hogy új hirdetőket szerezz a munkahelyednek, ami lehet rádió/site/TV stb. Kicsit pánikban is vagy, mert most megcsappantak a büdzsék - ki tudja, mikor lesz ennek vége.

Ehhez képest ugyanolyan szr médiaajánlatot teszel közzé és csak többszöri rákérdezésre küldesz hallgatottsági/látogatottsági/olvasottsági adatokat.

Változtass ezen. Most.

És még valami! Ne nekem kelljen összeadogatni, hogy mi mennyibe kerül. Írj le végösszeget (már ha nem moduláris a cucc). Ez egyébként nem csak rád vonatkozik. Ritka, hogy rendes árajánlatot kapok, ami elég érthetetlen, ha valaki abból él, hogy ilyeneket gyárt éveken keresztül.

Köszönöm.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr751046074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemsissi 2009.04.08. 09:55:19

nagyon szívemből szóltál. a világból ki tudok rohanni attól, hogy árajánlat címén rébuszokat és több oldalas áttekinthetetlen cuccokat küldenek. Az lenne minden sales-es nek a dolga, hogy az ügyfél fejével gondolkodjon és ha már tudja, hogy mit akar a potenciális megrendelő, akkor olyan árat küldjön neki, amit az egy perc alatt átlát, megért. - amikor még a szakmában dolgoztam otthon, erősen gondolkodtam, hogy indítok egy árajánlat-készítő tréninget.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.04.08. 13:29:09

Milyen a jó ajánlat? Szerintem ez relatív. Gyártom én is őket, de soha senki nem jelzett vissza hogy ez most szar volt, máshogy kellett volna csinálni. Jó az ha egy Excelt kapsz, vagy inkább a .pps a jobb?
Ha Excel akkor baj ha fügvényekkel számolok, vagy te jobban vennéd ha mindenhol egész számot látnál? Komolyan kérdezem, tanulási szempontból!

Nem hiszem hogy küldtem már neked ajánlatot, de ami késik nem múlik :)

Critmiss 2009.04.08. 13:44:10

@nemsissi: Valószínűleg lenne rá kereslet. :)

István: mindegy, hogy milyen formában jön, talán az excel a használhatóbb. A .pps-be szerintem inkább az általános bemutatkozást érdemes betenni a különböző kutatások, satöbbik ismertetésével, az önfényezéssel.

Kell ilyen is, mert van, amikor az ügyfél szeretne képbe kerülni az adott médiummal kapcsolatban. Nekünk meg jó, hogy nem kell külön ilyet gyártani. De ez csak egy melléklet legyen, a lényeg a számokkal legyen benne akár már a levélben is.

Az is mindegy, hogy egész számok vannak-e. Az kell, hogy rögtön lássam, mennyibe kerül a dolog.

Critmiss 2009.04.08. 20:05:50

Szuper, ennek örülök! :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2009.04.08. 22:49:20

Én szóvá szoktam tenni ha használhatatlan az ajánlat. Volt, aki ezek után az én template-emben küldte mindig :)

Critmiss 2009.04.09. 00:08:57

@Rabbit: :) Akkor biztosan sokak dolgát megkönnyítetted.
süti beállítások módosítása