Critical Miss

Critical Miss @ Critical Mass

2009. április 19. 22:27 - Critmiss

Aki már torkig van vele, ne nézze meg a következő videót! Aki viszont máris nosztalgiával tekint vissza a tegnapi napra, nyomjon egy play-t. Sajnos elég sokat rángattam a kamerát, de a fő baj, hogy kioldódott a nyakpánt éppen a bringázás előtt, úgyhogy maga az esemény egyetlen kockán sem jelenik meg. Előtte és utána viszont sokat videóztam, szóval némi hangulatjelentés azért így is sikerült. A zene nagyon kommersz, de gondoltam, hogy a Holy Fuck-ot egyedül én értékeltem volna kellőképpen. :) 

Maga a CM szuper volt, de nagyon nehezen indult be. Aztán a hangszórós gyerekek sem igazán emelték az esemény fényét, szerintem határozottan balesetveszélyesek voltak, mert mindenki hátranézett, hogy miafranc.

Mindenesetre a Critical Mass szerintem nem is az, amikor végigvonulunk a biztosított útvonalon, hanem amikor mindenki hazaindul. Ilyenkor látni, milyen lenne az élet, ha ez a sok ember nap mint nap bringára merne ülni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr141075088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása