Critical Miss

Buli a ligetben

2009. május 04. 07:04 - Critmiss

Szokásomtól eltérően most elmentem május elsejézni, eleve azért is, mert arra jártam. Bringával lődörögtem a Városligetben és a Városháza téren. Pont belefutottam egy SZDSZ-es sajtótájékoztatóba is, ami nagyon érdekes volt. Abból állt, hogy a politikus felolvasta a politikus szöveget, ami jó sokáig tartott, közben néhány újságíró jegyzetelt, a többiek meg felvették kamerával. Aztán feltettek néhány kérdést és csókolom. Eléggé együttéreztem velük, kolbászszagban, sörözés helyett ezt kellett végighallgatni. Utána volt még egy Specko Jedno koncert, amit még megvártam, de aztán hazakerekeztem. Így is fél napig tekeregtem mindenfelé.

Közönség

A legvegyesebb! Itt tényleg minden van.

Mit kaptam ettől?

Figyeltem, ahogy a közönség reagál a Specko Jednóra. Sokan fogták a jelzést, bár a Combino c. szám alatt többen elmentek. Mindenesetre az tuti, hogy érdemes a zenekaroknak ilyen népi dzsemborikat is elvállalniuk.

A videóval kapcsolatban: most egyszerűen nem tudtam megállni, hogy ne egy teljesen őrült zenét válasszak aláfestésnek, ezer bocsi. Ja és a kameramozgásokért is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr721099395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása