Critical Miss

Egy péntek este a Gödörben

2009. július 10. 07:29 - Critmiss

Előző héten elmentem a Gödörbe, mert riasztott a LeCool (amit GMági nevű klassz olvasónk is említett egy korábbi poszt kommentjében), hogy P'andiciel divatbemutató lesz és mivel már régen láttam őket, gondoltam elmegyek. Viszont mire odaértem, már nem igazán voltak jó helyek, szóval ez nem lett annyira fantasztikus videó. Ennek ellenére azért érdemes megnézni.


Nem árulok el vele nagy titkot, ha azt mondom, hogy egyszerűen a Gödör a legjobb hely a városban. Már tavaly is gyakran mentem oda csak azért, hogy egy sör mellett elüldögéljek és nézelődjek, de ez most talán méginkább megéri.

Ja és a Panda Varieté után Carbonfools koncert volt, arról is lőttem pár felvételt. Az egy külön sztori, mert elég furcsa volt. Majd feltöltöm azt is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://criticalmiss.blog.hu/api/trackback/id/tr941233059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2009.07.14. 22:50:20

@GMági: Tényleg jónak tűnik, már csak a dátumot nem láttam sehol. Igaz viszont, hogy fáradt vagyok.
süti beállítások módosítása